Pénzcentrum • 2009. október 28. 05:40
A MÁV ÁBE-botrány óvatosságra intette az ügyfeleket A MÁV ÁBE botránya előtt gyakorlatilag pusztán a díjak mértéke alapján választottak biztosítót az ügyfelek, a legfrissebb felmérések szerint azonban egyre többet nyom a latba a megbízhatóság és az adott biztosító stabilitása. A Generali Providencia Biztosító Zrt. az új ügyféligényekhez alkalmazkodva átlátható kedvezményrendszerrel és a direktbiztosítói platform erősítésével segít az ügyfeleknek a döntés meghozatalában.
"Az utóbbi időben egyes biztosító egyesületek körüli botrányok óvatosabbá tették az ügyfeleket, felértékelődött a megbízhatóság és a stabilitás szerepe. Nagyon fontos, hogy minél több autós felismerje: a díj mellett az egyik leglényegesebb szempont, hogy olyan stabil háttérrel rendelkező biztosítót válasszon, melynek tőkehelyzete megfelelő.
A Generali felelős vállalatként azonban nem csak a pénzügyi stabilitást és a megbízhatóságot tartja fontosnak, hanem az ügyfelek igényeit is. A társaság ebben az évben a kötelező biztosítás tarifájának egyszerűsítésével és átlátható kedvezmény-struktúrával segíti az autósokat döntésül meghozatalában. Mivel a Generali kiemelt hangsúlyt fektet a biztonságos közlekedésre, a biztosító idén is extra kedvezményekkel jutalmazza a balesetmentesen vezető ügyfeleket" - mondta Ilics László, a Generali vezérigazgató-helyettese.
A biztosító által egy 1000 fős mintán végzett ügyféligény felmérés végeredményéből megállapítható, hogy az autósok döntését elsősorban még mindig a díjak mértéke határozza meg a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításokkal kapcsolatban, de egyre többen fokozott hangsúlyt fektetnek a megbízhatóságra és a biztosító hitelességére is. A Generali átlátható kedvezményrendszerrel és a Generali Direct beindításával könnyíti meg a fogyasztók döntését a novemberi kampányban.