Visszafogottan emelkedtek a kgfb-átlagdíjak az idei kampány első két hetében.
A Generali Providencia Biztosító Zrt. által végzett ügyféligény felmérés végeredményéből megállapítható, hogy az autósok döntését elsősorban a díjak mértéke határozza meg a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításokkal kapcsolatban. A biztosító átlátható kedvezményrendszerrel és a Generali Direct beindításával könnyíti meg a fogyasztók döntését a novemberi kampányban.
A válság és a biztosítási piacon tapasztalt korábbi botrányok hatására a kedvezőbb ár mellett a megbízhatóság és a biztosító stabilitása is egyre nagyobb szerepet játszik a választásban. A biztosító elemzéséből kiderült, hogy az autósok 44 %-a tervezi, hogy megnézi más biztosítók ajánlatait a kampány során, de egyelőre csak 1 % biztos abban, hogy váltani is fog.
Az informálódás során a legfontosabb platform az internet, az autósok 60 %-a tájékozódik a neten kötés előtt. Az autósok harmada (egészen pontosan 32 %-a) egyáltalán nem tájékozódik a választást megelőzően.
"Az utóbbi időben egyes biztosító egyesületek körüli botrányok óvatosabbá tették az ügyfeleket, felértékelődött a megbízhatóság és a stabilitás szerepe. Nagyon fontos, hogy minél több autós felismerje: a díj mellett az egyik leglényegesebb szempont, hogy olyan stabil háttérrel rendelkező biztosítót válasszon, melynek tőkehelyzete megfelelő.
A Generali felelős vállalatként azonban nem csak a pénzügyi stabilitást és a megbízhatóságot tartja fontosnak, hanem az ügyfelek igényeit is. A társaság ebben az évben a kötelező biztosítás tarifájának egyszerűsítésével és átlátható kedvezmény-struktúrával segíti az autósokat döntésül meghozatalában. Mivel a Generali kiemelt hangsúlyt fektet a biztonságos közlekedésre, a biztosító idén is extra kedvezményekkel jutalmazza a balesetmentesen vezető ügyfeleket" - mondta Ilics László, a Generali vezérigazgató-helyettese.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.