Mire készül az ING?

Pénzcentrum2009. április 30. 08:47

Hatmillió eurós beruházásra készül Magyarországon az ING: stratégiája szerint a piac megtartásához a válságban új termékek és új beruházások kellenek.

A tervek szerint az ING fejleszti az értékesítést, munkába állítanak egy százfős csapatot, amely speciális technikával árusítja a biztosítási termékeket.

A legtöbben még mindig a múltbeli hozamok alapján dönti el jövőbeni befektetését, legalábbis ezt mutatja a különböző biztosítási formák népszerűségének változása. Ezt igazolja az ING társaság elmúlt éveinek forgalma is. Így az ügyfelek körében a tőzsde felfelé menetelének időszakában a garanciát nem tartalmazó életbiztosítással kombinált termékek voltak népszerűek, míg a válság beköszöntével ismét előtérbe kerültek a hagyományos, a lejárat végéig garantált összegű biztosítások, amelyek költségei viszont jóval magasabbak, mint a garancia nélkülieké. Az ING egy új termékkel, a két forma ötvözésével próbálkozik.

Az életbiztosítási piacon tavaly majd nyolc százalékkal csökkent az új tagok száma, idén az első negyedévben pedig a folyamat tovább gyorsult, ezért a kreativitásra szükség van ahhoz, hogy új ügyfeleket vonzanak, és a régieket megtartsák.

Címkék: