Érdekes kutatási eredményeket tett közzé a Friends Provident biztosítótársaság, mely a 2071 brit megkérdezése nyomán gyűjtött adatokból rávilágított, hogy az ügyfelek 5%-a beismerten hazudik az ajánlati lapon, mellyel konkrétan az adott termékre kér ajánlatot.
A megkérdezetteknek mintegy 90%-a állította, hogy mindig teljesen őszintén válaszolt az összes feltett kérdésre az űrlapon. Érdekes, hogy a felmérésben szereplők 54%-a szerint a csalóknak egyetlen fillért sem kellene kapniuk egy esetleges káresemény bekövetkezésekor.
Összesen 8% vélekedett úgy, hogy a teljes összeget meg kell kapniuk a hazugsággal ajánlatkérőknek, míg 15% úgy válaszolt, hogy a térítés összegének arányban kell állnia a félreinformálás mértékével.
A 2071 megkérdezett csaknem fele körülnéz interneten mielőtt biztosítást választ, 20% szívesen konzultál pénzügyi tanácsadóval, 15% pedig családtagjaihoz és barátaihoz fordul segítségért.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.