"UNION-Teledoktor" néven egészségügyi információs hot-line vonalat hozott létre az UNION Biztosító. A szolgáltatás keretében az ügyfél egyetlen telefonhívással szakorvostól kaphat tájékoztatást egészségmegőrzésről, javasolt életmódról, felírt gyógyszeréről, de kérhet ügyeleti információt is.
Következetes innovációs stratégiája részeként újabb érdekes és ügyfélbarát szolgáltatással lepi meg júniustól új életbiztosítási ügyfeleit az UNION Biztosító.
"Piacformáló biztosítóként elkötelezetten valljuk, hogy csak a folyamatos megújulás, a mindennapos innováció által válhatunk sikeres biztosítóvá. Ügyfeleink nem kisebb értéküket bízzák ránk, mint saját és családjuk életének pénzügyi nyugalmát. Új szolgáltatásunk, az UNION-Teledoktor vonalunk olyan egészségügyi információs háttérszolgáltatás, amely ehhez a biztonságérzethez járul hozzá azáltal, hogy az év minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésére áll."- mondta Zsoldos Miklós az UNION Biztosító Zrt. elnök-vezérigazgatója.
Az UNION-Teledoktor szolgáltatás keretében az ügyfél egyetlen telefonhívással azonnal kiegészítő tájékoztatást kaphat a javasolt életmódról, egészségmegőrzésről, felírt gyógyszeréről, annak összetételéről, más gyógyszerrel való kölcsönhatásáról, mellékhatásairól, helyettesíthetőségéről, áráról, de tájékozódhat az egészségügyi intézmények elérhetőségével kapcsolatban, információt kaphat az orvosi, gyermekorvosi, fogorvosi ügyeletekről, ügyeletes gyógyszertárakról is. Az orvosi segélyhívó központban felkészült szakorvosok várják az ügyfelek hívását. Természetesen a telefonon adott orvosi szakvélemény konzultatív jellegű, kiegészítő információ, amely nem helyettesítheti a személyes orvosi vizsgálatot.
Az UNION-Teledoktor szolgáltatásban az UNION Biztosító együttműködő partnere az Advance Medical Hungary Kft., amely a nemzetközi Advance Medical cégcsoport tagjaként Európa kiemelkedő egészségügyi szolgáltatója. "Reméljük, hogy a két sikeres, a maga profiljában dinamikus növekedést produkáló társaság tevékenységének metszéspontján olyan szolgáltatás születik, mely a szó valódi értelmében értéket képvisel az UNION Biztosító ügyfelei számára." -nyilatkozta Dr. Karai Gábor az Advance Medical Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








