A hazai vállalati szegmenst változatlanul az alulbiztosítottság jellemzi. Míg a piac egésze dübörög és tavaly mintegy 20 százalékos bővülést ért el, addig a díjbevétel 15-20 százalékát adó vállalati biztosítási szegmens stagnál.
A biztosításon való spórolás azonban nem csak a kis cégek jellemzője.
Leginkább a különböző vagyon és felelősségbiztosításokon takarékoskodnak a cégek. Egyrészt a biztosítás teljes mellőzésével, másrészt a az alulbiztosítottság jellemzi a piacot. Tehát mindenki köt valamit, hogy legyen, de ez legtöbbször részben sem fedez egy esetleges kárértéket.
A tavalyi évben fordult először elő a hazai szektorban, hogy az élet üzletág díjbevételei meghaladták a nem élet üzletág díjbevételeit. Ez a változás lassan megfigyelhető lesz a vállalati biztosítások piacán is. azonban azt nem szabad elfelejteni, hogy ezen a területen leginkább kockázatkezelés az amely előtérbe kerül egy-egy tanácsadás alkalmával nem pedig a közvetlen termékértékesítés.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Vállalkozásod van? Így csökkentheted az áramköltségeket akár harmadával, beruházás nélkül
Szalai Sándort, az E.ON szakértőjét kérdeztük az energiaszolgáltató új tarifacsomagjáról.


