Ismét jelentősen felülmúlja az elektromos és hibrid hajtáslánccal ellátott gépjárművek iránti érdeklődés a tavalyi szintet.

A Ferrari harmadik negyedéves nyeresége 7%-kal nőtt, köszönhetően a bővülő termékkínálatnak és a személyre szabott modellek iránti erős keresletnek. Ennek ellenére részvényei estek, mivel a vállalat nem módosította éves előrejelzéseit, amelyek legalább 2,5 milliárd euró EBITDA-t céloznak.
A Ferrari kedden közölte, hogy alapvető nyeresége 7%-kal emelkedett a harmadik negyedévben, annak ellenére, hogy az autók kiszállítása kissé csökkent. A luxussportautó-gyártó továbbra is profitál a bővülő termékkínálatból és a személyre szabott modellek iránti kereslet növekedéséből.
A milánói tőzsdén jegyzett részvényeik az eredmények közzétételét követően további veszteségeket mutattak, mivel a Ferrari nem módosította augusztusi éves előrejelzéseit, beleértve a korrigált EBITDA-t, amely legalább 2,5 milliárd euróra (kb. 1012 milliárd Ft) emelkedhet.
A részvények 3,3%-kal estek vissza. Az árfolyam idén több mint 40%-ot emelkedett. A Ferrari közleményében jelezte, hogy még magabiztosabb éves céljai elérésében. Július és szeptember között az olasz vállalat 638 millió euró (kb. 258 milliárd Ft) korrigált EBITDA-t ért el, amely megfelelt a Reuters elemzői által várt 635 millió eurónak.
A bővülő termékkínálat, amely erősebb árazási pozíciót is eredményezett, 60 millió eurós (kb. 24 milliárd Ft) pozitív hatást gyakorolt a negyedéves eredményre. Ezt támogatta a 2 millió eurós (kb. 810 millió Ft) 12-hengeres Daytona SP3 iránti kereslet, valamint "néhány eladás" a limitált sorozatú, csak versenypályára készült 499P Modificata modellből, amely 5,1 millió euróba (kb. 2 milliárd Ft) kerül. Benedetto Vigna vezérigazgató hozzátette, hogy a vállalat kivételes rendelésállománnyal rendelkezik, amely 2026-ig látható előre.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


