Ismét jelentősen felülmúlja az elektromos és hibrid hajtáslánccal ellátott gépjárművek iránti érdeklődés a tavalyi szintet.

Szeptembertől megszűnt a zöld rendszám és a hozzá kapcsolódó kedvezmények a plug-in hibridek és a növelt hatótávolságú elektromos autók számára, ami jelentős visszaesést eredményezett a forgalomba helyezett járművek számában. A szeptemberi adatok alapján ezeknél az autóknál 98-99 százalékos csökkenés tapasztalható az év első hónapjaihoz képest.
Szeptembertől már nem jár a zöld rendszám és az azzal járó több kedvezmény a plug-in hibrid autóknak és a növelt hatótávolságú (tehát benzinmotort csak generátorként használó) elektromos autóknak, ami látványosan megjelent a statisztikákban is – írja a Totalcar.
Kiderül, hogy az idén szeptemberben növelt hatótávolságú elektromos autóból 13, plug-in hibridből mindössze két darabot helyeztek forgalomba, miközben az év első kilenc hónapjában a növelt hatótávolságúakból havonta átlagosan 668, a plug-in hibridekből pedig 104 darab került az utakra. A múlt évben pedig átlagosan 576 és 145 darabbal zárták az egyes hónapokat ezek az autók. A szeptemberi és az idei havi átlagos adatokat összevetve ez 98 és 99 százalékos visszaesést jelent.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


