Július 7-étől élesednek az újabb kötelező, uniós biztonsági előírások: ez drágulást hoz az új autóknál - mondta Varjas Ádám, a Duna Autó kereskedelmi igazgatója.
A Volkswagen bejelentette, hogy versenyképes árú elektromos járműveket fejleszt az európai piacra, hogy megállítsa kínai riválisainak előretörését. Terveik szerint az új modell, az ID.1 világpremierje 2027-re várható - jelentette a Reuters.
A Volkswagen bejelentette, hogy alacsony költségű elektromos járműveket fog fejleszteni – a vállalat így akarja fokozni a versenyképességét a kínai gyártókkal szemben. A német autógyártónak az a célja, hogy 2027-re piacra dobjon egy olyan elektromos járművet, amelynek ára körülbelül 20 000 euró lesz (nagyjából 7,75 millió Ft). Oliver Blume, a cég vezérigazgatója szerint ez a lépés az európai ipar és az itteni vásárlók érdekeit szolgálja majd.
A Volkswagen döntése hátterében álló eseményekről sem szabad megfeledkeznünk: a kínai autógyártók egyre nagyobb piaci részesedést szereznek Európában és hazai terepen is erős konkurenciát jelentenek. A vállalat hangsúlyozta, hogy az új projekt során kiemelt figyelmet fordítanak az alkatrészek európai gyártására, ami csökkenti a szállításból adódó környezeti terhelés mértékét.
A Volkswagen felhívta a figyelmet arra is, hogy az európai autógyáraknak sürgősen fel kell készülniük a versenyre, mivel gyakorlatilag az ágazat túlélése forog kockán.
A vállalat 2026-ig 10 milliárd eurós megtakarítás és költségcsökkentés végrehajtását tervezi saját márkáján belül. Thomas Schaefer, a Volkswagen márkafőnöke kiemelte, hogy bár az új modell ára alacsony lesz, nem jelent majd kompromisszumos megoldást sem a technológiai innováció, sem a formatervezés vagy a minőség tekintetében. Schaefer szerint az elektromobilitás sikere Európában politikai támogatást és versenyképes keretfeltételeket igényel.
Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.
-
A foci EB az online csalók terepe is: mutatjuk, milyen könnyen átverhetnek
Figyelemfelhívó kampányt indított az SZTFH „a tét Te vagy!” címmel az EB idejére.
-
Akár féláron is megveheted az élelmiszereket a SPAR-ban: kiderült, mennyit mentettek meg így tavaly
Közzétette a 2023-as évre vonatkozó fenntarthatósági jelentését a SPAR.
-
Van egy jó ötleted? A Brancsközösség már a megvalósításában is segít! (x)
Az első vásárlók megszerzése nem megy mindenkinek könnyen, pedig vannak működő megoldások.
- Vészhelyzet a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren
- Még két hétig nem jár egy hangulatos vonat a Bakonyban
- Sejtekbe csimpaszkodó készüléket fejlesztettek Szegeden
- Elkészült az oroszok legújabb hadihajója, de nem merik az ukránok ellen bevetni
- Mától gyakrabban járnak a 200E repülőtéri buszok
- Megdőlt egy tévhit, ostobaság hinni a multivitaminokban