Több helyen is torlódásra kell számítani az ország útjain hétfőn, rengetegen jönnek haza a Balaton irányából.

Brutális nyomulásba kezdtek az autópiacon a kínaiak: elképesztő részt harapnak már a piacból a népautóik
Immáron minden harmadik eladott autó Kínából származik. Márciusban összesen 8,15 millió autót adtak el világszerte, ezek közül összesen kb. 2,7 millió darab valamelyik kínai gyártó terméke.
Márciusban összesen 8,15 millió autót adtak el világszerte, ezek közül összesen kb. 2,7 millió darab valamelyik kínai gyártó terméke a Totalcar összesítése szerint. A kínai márkák között Geely vitte a márciust bő 738 ezer eladott autóval, őket követte a BYD nagyjából 675 ezer eladással. Közel volt hozzájuk a Chery is, akik 633 ezer autót értékesítettek. A Geely piaci részesedése így 3,5 százalék, a BYD-é 3,2 százalék, míg a Cheryé 3 százalék.
A piacvezető Toyota jelenleg 10,6 százalékos részesedéssel bír a világ autópiacán, őket követi a Volkswagen csoport 9,5 százalékkal, a harmadik hely pedig a Hyundai-é 7,4 százalékos a részesedéssel. A három legerősebb kínai gyártó a jelenleg a tizedik, tizenegyedik és tizenkettedik helyen áll. Összességében a világon immár minden harmadik eladott autó kínai termék.

Egyre több magyar jön rá, ilyen használt kocsit érdemes venni 2025-ben: valósággal felrobbant a piac
Ismét jelentősen felülmúlja az elektromos és hibrid hajtáslánccal ellátott gépjárművek iránti érdeklődés a tavalyi szintet.

Gyengülnek az esztergomi Suzukik: közkedvelt motort vezet ki a gyártó, ennek sokan nem fognak örülni
Gyengébb új motort kapnak az esztergomi Suzukik: úgy tudni, az 1,5 literes változat kivezetésre kerül, az 1,4-es benzinmotor teljesítménye pedig 129 lóerőről 110-re csökken.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


