Ma már nem elég, ha egy kutya szép, okos vagy fajtatiszta — a modern ember azt várja el tőle, hogy halk, barátságos, jól nevelt és...

Élesedett a KSH régiós üzemanyagár-összehasonlító rendszere, ami alapján elmondható, hogy a benzin és a dízel esetében is jócskán a régiós középmezőny felett alakulnak a hazai árak. Nagy Márton már jelezte is, hogy a friss adatok ismeretében a jövő héten a kormány össze fog ülni és vizsgálni fogja a kérdést, hogy szükséges-e beavatkozni az üzemanyagpiacon. A nemzetgazdasági miniszter egyebek mellett az újbóli árbefagyasztást sem vetette el - adódik a kérdés, hogy ha valóban erre kerülne a sor, akkor az milyen formában valósulna meg? Hogyan lehet tanulni a múlt tapasztalataiból, milyen probémákat szült a korábbi benzinárstop? Milyen egyéb megoldások léteznek az árak leszorítására?
Drága a benzin, jöhet a beavatkozás- Ahogy arról mi is beszámoltunk, a Központi Statisztikai Hivatal ma közzétette az új statisztikáját a régiós üzemanyagárak összehasonlításának céljával, a friss számok alapján elmondható, hogy a hazai benzin-és dízelár a régiós átlag felett van.
Az EU Weekly Oil Bulletin legfrissebb adatai alapján Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 640, míg a régiós országokban 620 forint volt, írja a KSH, a magyarországi átlagár tehát 3,2%-kal magasabb a régiós átlagértéknél. A dízel üzemanyag heti átlagos ára Magyarországon 654 forint volt, ami 31 forinttal, 5%-kal haladta meg a régiós 623 forintos átlagárat, írják.
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter a friss statisztika kapcsán közölte, hogy a KSH minden pénteken reggel fogja közzétenni az aktuális számokat. Mint korábban már jelezte, ez a statisztika fogja az alapját adni egy esetleges kormányzati beavatkozásnak az üzemanyagpiacon: a jövő héten a kormány össze fog ülni és vizsgálni fogja a kérdést, és el fog gondolkozni azon, hogy szükséges-e beavatkozni annak érdekében, hogy az üzemanyagpiaci szereplőkkel lévő megállapodást erősebben nyomatékosítsa - a megállapodás arról szól, hogy a hazai üzemanyagáraknak a régiós középmezőnyben kell lenniük.
A jövő héten ki fog derülni, hogy a kormány mit lép, szerdáig, csütörtökig kérem a türelmüket
– fogalmazott a politikus, hozzátéve, hogy nincs kizárva a benzinárstop újbóli bevezetése.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Mivel az üzemanyagárnak vannak egyéb összetevői is a nagykereskedelmi árazáson túl – példaként említette az árrést – így vannak egyéb opciók is az ármeghatározáshoz. További részleteket azonban nem akart közölni a tárcavezető.
Az, hogy miért drága a magyar benzin és a korábbi árstop hogyan hatott a gazdaságra az a Portfoilio cikkéből részletesen kiderül.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


