Ez már a hatodik SUV a kínálatban. Egyféle, öntöltő hibrid hajtáslánccal kínálják, a gyártó szerint akár 1000 kilométeres hatótávval.

Váratlan dolog derült ki a Xiaomi filléres villanyautójáról: erről mindenki tudjon, aki meg akarná venni
A Xiaomi részvényei 16%-os emelkedést értek el, miután a cég bemutatta sportos elektromos autóját, amely jelentős érdeklődést váltott ki. Előrejelzések szerint az üzletágon rengeteg pénzt bukhat a mobilóriás: az autónkénti veszteség elérheti a közel 10 000 dollárt (kb. 3,6 millió forintot); a vállalat piaci értéke így is 7,6 milliárd dollárral nőtt - tudósított a Reuters.
A Xiaomi részvényei jelentős, 16%-os emelkedést mutattak kedden, ami a cég által bemutatott új elektromos jármű, az SU7 iránti nagy érdeklődésnek köszönhető. Ez a növekedés a vállalat piaci értékét körülbelül 7,6 milliárd dollárral gyarapította. Az SU7, amely stílusban a Porsche járműveit idézi, egy sportos elektromos autó, melynek alapmodellje 30 000 dollár (kb. 11 millió forint) alatti áron kerül piacra Kínában. Ez az ár alacsonyabb, mint a Tesla Model 3 ára ugyanezen a piacon.
Az autipar szakértői szerint bár a kínai elektromos jármű piac eléggé telített és az árháborúk miatt kihívásokkal teli, a Xiaomi okostelefon-gyártásban szerzett tapasztalata és erőforrásai előnyt jelenthetnek. A vállalat intelligens műszerfalak terén mutatott innovációja különösen vonzó lehet a kínai vásárlók számára.
Az első 24 órában 88 898 előrendelés érkezett az SU7-re, ami hosszú várakozási időket vetít előre a leendő tulajdonosoknak. A Xiaomi bejelentette, hogy első körben veszteséges lesz az autó üzletágának működtetése. A Citi Research elemzői szerint ez a veszteség jelentős lehet: előrejelzésük szerint az idei évben eladott 60 000 darab alapján az SU7 mintegy 566,82 millió dollár nettó veszteséget termelhet.
A Xiaomi EV-piacra lépése Lei Jun vállalatalapító ambícióját tükrözi, aki korábban bejelentette, hogy a cég tíz év alatt összesen 10 milliárd dollárt fektet be ebben az üzletágban. Lei Jun ezt a projektjét "élete utolsó nagy vállalkozásának" nevezte.

Egyre több magyar jön rá, ilyen használt kocsit érdemes venni 2025-ben: valósággal felrobbant a piac
Ismét jelentősen felülmúlja az elektromos és hibrid hajtáslánccal ellátott gépjárművek iránti érdeklődés a tavalyi szintet.

Gyengülnek az esztergomi Suzukik: közkedvelt motort vezet ki a gyártó, ennek sokan nem fognak örülni
Gyengébb új motort kapnak az esztergomi Suzukik: úgy tudni, az 1,5 literes változat kivezetésre kerül, az 1,4-es benzinmotor teljesítménye pedig 129 lóerőről 110-re csökken.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


