A cég további fejlesztéseket, befektetéseket hajt végre, hogy képes legyen még jobban kiszolgálni a vásárlókat, és ne csak eleget tegyen az igényeiknek, hanem azok elé...

Komoly változás jöhet az autópiacon: bemutatta legelső elektromos autóját a Xiaomi, ennyibe kerül
A Xiaomi vezérigazgatója bejelentette, hogy cégük első, SU7 néven futó elektromos járművének ára 500 ezer jüan (~25,4 millió forint) alatt marad. A vállalat ezen a héten kezdi meg a megrendelések felvételét - írja a Reuters.
A Xiaomi vállalat vezetője, Lei Jun hétfőn kijelentette, hogy az első elektromos járművük a piacon elérhető legvonzóbb, legkönnyebben kezelhető és legintelligensebb autó lesz, amelynek vételára 500 ezer jüan (~25,4 millió forint) alatti lesz. Ez a bejelentés a kínai elektronikus óriás részéről arra utal, hogy a cég komoly szándékokkal lép be az elektromos járművek piacára. A hivatalos árkategória és a megrendelések felvétele az SU7 modellre (amely a Speed Ultra 7 rövidítése) csütörtök este fog megtörténni.
Lei Jun vezérigazgató Weibo fiókján keresztül tett nyilatkozata az első alkalom volt, hogy a vállalat nyilvánosan megerősítette az autó árkategóriájának felső határát. Az autó iránti érdeklődés december óta növekszik, amikor a Xiaomi bemutatta ezt a modellt és célul tűzte ki, hogy bekerüljön a világ öt legnagyobb autógyártója közé. Lei azt is hangoztatta, hogy járművük jobb gyorsulást ígér mint a Tesla modellek, továbbá új típusú tabletes autós rendszereket és Porsche EV technológiát kínál.
Az autót a már 29 kínai városban jelen lévő, összesen 76 Xiaomi üzletben is bemutatták, többek között egy pekingi bemutatóteremben is sorban álltak az érdeklődők és az autós bloggerek. Az "óceánkék" színű és más változatok megtekintése mellett a vállalat egy "Xiaomi Car" nevű alkalmazást is közzétett Kínában.
Az autónak két változata lesz elérhető - az egyiknek 668 km-es, míg a másiknak 800 km-es lesz a hatótávolsága egyetlen feltöltéssel. Összehasonlításul, a Tesla Model S hatótávolsága 650 km.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A stagnáló okostelefon-piac mellett Kína ötödik legnagyobb okostelefon-gyártójaként a Xiaomi most az elektromos járművek piacán próbál szerencsét - ezt először 2021-ben jelentették be. Más technológiai óriásokhoz hasonlóan, mint például a Huawei vagy a Baidu, új területeken próbálnak kitörni.
A Xiaomi elkötelezte magát amellett, hogy egy évtized alatt 10 milliárd dollárt fektet be az autós szektorba. Ezen túlmenően azon kevesek közé tartoznak Kínában, akik megkapták az engedélyt az elektromos járművek gyártására - ez fontos lépés egy olyan piacon, ahol korábban aggódni lehetett volna a túlkínálattól való félelem miatt. A gyártást pedig az állami tulajdonú BAIC Group egyik egységénél helyezik el Pekingben, mely évi 200 ezer autót lesz képes legyártani.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


