A magyar piacon a legtöbb új autó alapára ma már meghaladja az 5 millió forintot.

Suzuki tulajdonosok figyelem! Ha ilyen autód van, komoly baj lehet vele, azonnal vidd szerelőhöz
Európában mintegy ötezer, hazánkban több mint 260 autót érint az a hibajelenség, ami miatt visszahívási kampányt indított a Suzuki - derül ki a vezess.hu cikkéből
„A Suzuki Motor Corporation és a Magyar Suzuki Zrt. minden gyártott modell esetében folyamatos műszaki ellenőrzést végez. Az egyik ilyen vizsgálat során kiderült, hogy tavaly év végén bizonyos Vitarákban és S-CROSS-okban a bal hátsó fékcső a gyártás során megsérülhetett, mely a fékhatás csökkenéséhez vezethet." - közölte a vezess.hu megkeresésére Bonnár-Csonka Zsuzsanna, a Magyar Suzuki kommunikációs vezetője. A portál azután kereste meg a szakembert, hogy február 23-án közzétette visszahívási listáját az Európai Bizottság illetékes testülete, aminek az egyik tétele az esztergomi Suzuki-gyárban készült Vitara és S-Cross szabadidőjárművekre vonatkozott.
„A Suzuki Motor Corporation úgy döntött, hogy visszahívási kampányt indít, mely során a fékcsövet ellenőrzik és ha sérült, kicserélik az érintett gépjárművekben" - közölte a kommunikációs vezető. Hozzátette,
a visszahívási kampányban 4878 gépjármű érintett, Magyarországon 269. A márkakereskedéseket és disztribútoraikat már értesítették a helyzetről, a javítások már el is kezdődtek.
Több esetben márkaszervizeinknek sikerült elvégezni az ellenőrzést és sérülés esetén kicserélni a fékcsövet még mielőtt az az érintett gépjárművek a vásárlókhoz kerültek. A szakember végül leszögezte, a Magyar Suzuki hazai márkakereskedései ellenőrzik a visszahívásban érintett modelleket, és ingyen elvégzik az ellenőrzést, illetve a sérült fékcső cseréjét.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


