A megawattos töltési technológia elméletileg akár 5 perces töltési időt is lehetővé tesz.

A KRESZ újragondolását és a B kategóriás jogosítvány megszerzése feltételrendszerének átgondolását tartja szükségesnek Lázár János építési és közlekedési miniszter, aki szerint az Árpád hídi halálos közlekedési baleset kapcsán is kifejtette álláspontját.
Gyilkosságnak tartom – röviden így értékelte Lázár János az Árpád hídon történt gázolást, amelyben egy vétlen kerékpáros az életét vesztette - az ügyről korábban ebben a cikkben írtunk. Lázár a fővárosi önkormányzat feladataként nevezte meg a főváros közlekedési rendjének kialakítását, ugyanakkor azt is elismerte, hogy a KRESZ jelen állapotában nem alkalmas arra, hogy mindenkinek helyet csináljon az utcán - írja a Világgazdaság. "A KRESZ nem követte le a változásokat. Modern, innovatív KRESZ-re van szükség, nem pedig olyan megközelítésre, hogy a közlekedés melyik szereplőjét támogatjuk, és melyiket nem" - mondta.
Hozzátette, nem zárná ki az átlagsebesség mérésének lehetőségét, de alapvetően nincs meggyőződve arról, hogy a sebességkorlátozás az egyetlen lehetséges megoldás. Már csak azért sem, mert a Magyar Közlekedéstudományi és Logisztikai Intézet statisztikái szerint a hazai közúti balesetek csupán harminc százalékban vezethetők vissza a sebességtúllépésre, kétharmadukban a járművezetők rossz döntéseinek következményei.
Lázár szerint ezért "érdemben át kell gondolni" a B kategóriás - személygépkocsi-vezetői - jogosítvány megszerzésének feltételrendszerét, szerinte "[a] jogosítványhoz kötött elméleti, gyakorlati tudás, valamint pszichológia alkalmasság is felülvizsgálatot érdemel", mert nem elég, ha jobbak a jogszabályok, "jobban is kellene vezetni".
A jogosítvány megszerzésének szogorítása korántsem újkeletű ötlet, sőt nem csak magyar dilemma: néhány hónapja reppent fel az a hír, hogy szigorítást tervez az Európai Unió a jogosítványokkal kapcsolatban: ennek értelmében mindenkinek igazolnia kéne, hogy az életkorához képest alkalmas -e a gépjárművek vezetésére. Az ötlet széleskörű vitát váltott ki: sokan elvetették, mivel ez az idősek számára okozhat nehézségeket, míg mások támogatták a szigorítás bevezetését, mondván ezzel csökkenthető lenne a közúti balesetek száma.

Gyengülnek az esztergomi Suzukik: közkedvelt motort vezet ki a gyártó, ennek sokan nem fognak örülni
Gyengébb új motort kapnak az esztergomi Suzukik: úgy tudni, az 1,5 literes változat kivezetésre kerül, az 1,4-es benzinmotor teljesítménye pedig 129 lóerőről 110-re csökken.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


