Az AutoWallis Csoport kizárólagos importőri jogokat szerzett a kínai NIO elektromosautó-márkára öt közép-kelet-európai országban, köztük Magyarországon.

Nagy bejelentést tett a Tesco: örülhetnek a magyar autósok, rengeteg boltnál nyílik ilyen töltőállomás
Két hazai vállalat együttműködése kényelmes töltési lehetőséget biztosít az elektromos járművek (EV) tulajdonosainak vásárlás közben. A tervek szerint több mint 100 magyarországi helyszínen létesíthetnek új elektromos autó töltőpontokat 2025-ig.
A partnerségnek köszönhetően a Shell Recharge hálózata országos lefedettséget biztosít majd a Tesco áruházaknál - közölték. A partnerség támogatja a Shell azon célkitűzését, hogy 2050-re nettó nulla kibocsátású energiaipari vállalkozássá váljon. A Tesco a fenntarthatóság jegyében szintén vállalta, hogy 2035-re eléri a nettó zéró kibocsátást saját működésében, míg 2050-re az értéklánc egészében.
A partnerség első szakaszában a Tesco által telepített meglévő töltőpontok a Shell Recharge hálózat részévé válnak, a Shell pedig további töltőpontokat létesít, összesen több mint 100 Tesco helyszínen a következő három évben. Az áruházak parkolóiban várhatóan 22 kW-os és 50 kW-os gyorstöltő pontok kombinációját helyezik ki, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy kényelmesen tölthessék fel elektromos járműveiket vásárlás közben. Minden töltőpontot 100%-ban megújuló villamos energiával látnak majd el.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


