A kínai autógyártók jelentős előnyre tettek szert a globális elektromos járműpiacon, megelőzve a versenytársakat, köztük a Teslát is.

Nem értenek egyet a németek a határidő gondolatával, szerintük még maradniuk kellene a hagyományos motorú autóknak.
Németország egyelőre nem engedné el a hagyományos motorú autókat, és nem értenek egyet az EU-val abban, hogy ezek kivezetésére egységes határidőt tűzzenek ki - írja a HVG. Erről Christian Lindner pénzügyminiszter beszélt kedden egy találkozón, melyen részt vettek az autóipar képviselői is.
A találkozón Lindner kifejtette, hogy szerinte piacgazdaságot a technológiai nyitottság élteti, és ezt az elvet nem szabad feladni egy nemes cél érdekében sem. Szerinte a technológiai nyitottság nem csak a zöld autókra, hanem a régiekre is éppúgy vonatkozik, és nem lehet egyik pillanatról a másikra kivezetni azokat. Hozzátette, hogy még nem is lehet előre tudni, hogy kínálkoznak-e majd olyan megoldások, amelyekkel ma még senki sem számol, de az biztos, hogy Németországban és az EU-ban nem fejlesztik tovább a belső égésű motorokat attól a perctől, amikor majd valóban megtiltják az ilyen technológiával működő járművek forgalmazását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


