Nem változott június 1-jével a kerékpárok kötelező felszerelésére vonatkozó szabályozás – erősítette meg a Magyar Kerékpárosklub elnöke.

Csaknem egymillió autót kellene levizsgáztatni júliusig a lejáró mentesítő rendelet miatt, ami nagyjából lehetetlen feladat a Magyar Autóklub szerint. Sipka Gábor főtitkárhelyettes arról beszélt, vannak olyan járművek, amelyek lasn két éve járnak műszaki nélkül, ami elég veszélyes. Ráadásul az elhanyagolt autókat elég drága lesz felkészíteni a műszakira.
Kevesebb mint egy hónap alatt majdnem egymillió autót kell levizsgáztatni, június végén ugyanis lejár a járványügyi veszélyhelyzet hirdetett moratórium. Ez lehetetlen feladat, de a vizsgaállomások mindent megtesznek - mondta az InfoRádiónak Sipka Gábor, a Magyar Autóklub főtitkárhelyettese. A rendőrség már hónapok óta figyelmezteti a lakosságot, hogy mindenki vizsgáztassa le az autóját, sokan mégiscsak most jelentkeznek.
Hosszabbított nyitvatartással, extra műszakkal készülünk. Mi negyvennégy vizsgaponton vizsgáztatunk országszerte, elég nagy leterheltséget jelent a kollégáknak, de mindent megteszünk természetesen, hogy ki tudjuk szolgálni az ügyfeleket, más kérdés, hogy kilencszáz-valahányezer a lejárt műszaki vizsgával futó autók száma, ezt egyszerre kezelni nagyon nehéz lesz
– mondta Sipka Gábor. Hozzátette: a vizsga sok autó esetében nem lesz sem olcsó, sem rövid, mert a koronavírus járvány alatt számos tulajdonos elhanyagolta a kocsiját.
Két éve futnak az úton olyan gépjárművek, amelyek elkerülték a műszaki vizsgáztatást, ezáltal pedig az ellenőrzést és adott esetben a vizsgára való felkészítést is, amiből következően eléggé nehezen elfogadható műszaki állapotú autók közlekednek az útjainkon. Ez veszélyes és sajnálatos. Nekem az a véleményem, hogy egy felelős gépjárművezető nemcsak azért megy gépkocsijával a szervizbe vagy műszaki vizsgára, mert kötelező és lejárt a moratórium
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- fogalmazott a szakember.

Egyre több magyar jön rá, ilyen használt kocsit érdemes venni 2025-ben: valósággal felrobbant a piac
Ismét jelentősen felülmúlja az elektromos és hibrid hajtáslánccal ellátott gépjárművek iránti érdeklődés a tavalyi szintet.

Gyengülnek az esztergomi Suzukik: közkedvelt motort vezet ki a gyártó, ennek sokan nem fognak örülni
Gyengébb új motort kapnak az esztergomi Suzukik: úgy tudni, az 1,5 literes változat kivezetésre kerül, az 1,4-es benzinmotor teljesítménye pedig 129 lóerőről 110-re csökken.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


