Három autóbusz, egy pótkocsi, egy kamion és négy személyautó, valamint a járművek környezetében a szemét ég egy cég telephelyén Cegléden.

Néhány hónaptól akár egy évig is tarthat a várakozási idő, mire valaki új autóhoz jut Magyarországon. A gyártási nehézségek miatt a Magyar Suzuki árat is emelt a közelmúltban. A használtpiacon sem sokkal jobb a helyzet.
Egyre jobban nyílik az olló a kereslet és kínálat között, bizonyos modellek gyártása jelentősen visszaesett, mondta a Növekedés.hu-nak Reizer Levente, a Nissan PR-menedzsere. Minél „komplexebb” egy modell, annál valószínűbb, hogy akadozik a gyártás.
A várakozási idő tekintetében még jó helyzetben vagyunk, mert az új Qashqai érkezése előtt sikerült nagyobb mennyiséget gyártani, azonban novemberre, decemberre az idő várhatóan nőni fog
- mondta, majd hozzátette, az ügyfelek megértették, hogy kereskedések nem hajlandóak olyan jelentős kedvezményeket adni, mint korábban, de sokan így is vásárolnak.
A Magyar Suzukinál jelenleg egy műszakban folyik a termelés. 2021-ben a globális félvezető hiány miatt körülbelül egyhavi termelési darabszám esett ki, mondta Bonnár-Csonka Zsuzsanna, a Magyar Suzuki vállalati kommunikációs vezetője. A nemzetközi helyzet miatt gyártási költségeik nőttek, ezek hatásait kénytelenek részben beépíteni az áraikba.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A magyar piacon nem nőtt számottevően a várakozási idő, egyes ritkább felszereltségek esetében fordulhat elő kisebb csúszás. Azonban az elkövetkező hónapokban az erős kereslet és az alacsony készletek miatt a várakozási idő növekedésére kell számítani.
A használtpiacon sem jobb a helyzet: itthon több lízingcég visszavásárolja a lízingelt autókat, még azokat is, melyeknél a szerződési idő még nem járt le.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


