A kínai BYD csütörtökön jelentette be újabb magyarországi beruházását.
A Magyarországon jelen lévő négy nagy autógyárban jelenleg nem küzdenek munkaerőhiánnyal - számol be a Világgazdaság, sőt ahogy arról a Pénzcentrum is beszámolt, hagyják elszivárogni a munkaerőt az autóipari beszállítók, válaszul az ágazat lejtmenetére.A Portfolio november 20-i konferenciáján a munkavállalóbarát szervezet és környezet kialakítása lesz fókuszban. Részletes program, jelentkezés itt: Big Office HR Brand Day
A magyarországi autóipar mostanra elszívta a piacról a munkavállalók jelentős részét. Versenyképes béreket ígérnek, és igyekeznek kiegyenlíteni a munkavállalók közötti különbségeket is. A Mercedes-Benz létszámát stabilnak, saját gárdája nagyságát lényegében változatlannak nevezte, hozzátéve, hogy rugalmasan él a munkaerő-kölcsönzés lehetőségéve
Munkaerőhiány?
A világ meghatározó autópiacai a visszaesés jeleit mutatják, a jövő nem tűnik rózsásnak többek között a Brexit vagy éppen az amerikai-kínai kereskedelmi háború jelentette kockázatok miatt. Egyre több helyről hallani egy közelgő újabb válságról, a Pénzcentrum több ágazati szereplőtől is úgy értesült, hogy emiatt az autóiparban több helyen is létszámstop van érvényben, ám ezt az értesülét nem erősítették meg.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


