Minőségi hiba miatt kivonják a forgalomból a népszerű Magne B6 egyik gyártási tételét.
Ameddig az Opel a General Motors kezében volt, a szentgotthárdi motorgyár sorsa egy pillanatig sem volt kétséges. Ám a tulajdonosváltás óta kényelmetlenül sok lett a kérdés az üzem túlélésével kapcsolatban. Egész mostanáig - írja a Totalcar.
A jó hírt Grzehorz Buchal, a szentgotthárdi üzem igazgatója jelentette be, Szíjjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel közösen: 2020-tól már a Peugeot 1,2 literes, turbós háromhengeres motorjait is gyártásba veszik itthon, ami hosszabb távon is valószínűsíti a magyar Opel motorgyár túlélését.
Buchal szavai egyébként azt jelzik, hogy a gyárnak meg kellett harcolnia a túlélésért a cégvezetés felé. "Bizonyítanunk kellett a PSA csoporton belül, hogy a gyárunk versenyképes, hogy egy olyan környezetben, ahol csak a teljesítmény számít Szentgotthárd képes teljesíteni. Szeretném megköszönni mindezt munkatársaimnak, akik elkötelezett és kemény munkával az elmúlt hónapokban hozzájárultak ahhoz, hogy Szentgotthárd részévé vált a PSA hosszú távú gyártási stratégiájának."
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


