A legnagyobb drágulás a lángosoknál tapasztalható, miközben a különböző strandok között egyre nagyobb árkülönbségek alakultak ki.
Egy olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy egy meglehetősen visszás reklámkampány terjed Óbudán. Egy online barkácsáruház megbízásából tesznek piros mikuláscsomagokat az autók szélvédőjére, amelyek megtévesztésig hasonlítanak a parkolási büntetésekre.
- kezdte beszámolóját hősünk. Mikor már közelebb ért az autójához, látta, hogy a kis piros zacskón van egy mikulást ábrázoló grafika, úgyhogy elkezdett fellélegezni, mikor pedig kibontotta a csomagot, egy barkácsbolt szórólapját találta benne.

- sommázta véleményét a reklámkampányról a rászedett autós.
Mivel a Pénzcentrum szerkesztősége is Óbudán található, kimentünk egy sétára, és láttuk, hogy a környékünkön is tele vannak a parkoló autók szélvédői ilyen reklámanyaggal.

- zárta levelét az átvert óbudai parkoló, és valóban nem sikerült túl jól.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


