A cseh, szlovák, román, lengyel és spanyol fiatalok sokkal inkább terveznek külföldre utazni idén, mint a magyarok.
A Lada visszatér Magyarországra, a magyar az első piac, amely Európában megkapta a forgalmazás jogát - írja a Napi Gazdaság.
Az árusítás elvileg ősszel indul, a modellek Renault-Nissan technikai alapon épültek.
A KSH adatai szerint 1985-ben közel félmillió, 2005-ben negyedmillió, míg 2015-ben már csak 73 ezer Lada szerepelt magyar rendszámmal a nyilvántartásokban; a márkaállomány átlagkora jelenleg 27 év.
A hivatalos gyári vezérképviselet 2010-ben szűnt meg Magyarországon. Akkor már csak néhány tucat Lada kelt el évente, holott a rendszerváltás utáni években tízezer, 1994-ben csaknem 18 ezer autót adtak el egyetlen év alatt - emlékeztet a lap.
A JATO adatai szerint Ladákból a magyar piacon 2008-ban mindössze nyolcvanat, 2009-ben pedig csupán harminchármat helyeztek forgalomba, miközben fénykorában a márkának 32 százalékos részesedése volt a magyar piacon.

Megmutatta vadiúj Ferrariját a dúsgazdag Jákob Zoli: 260 millióért vehette az 1000 lóerős csúcsgépet
Átvette vadonatúj Ferrariját a milliárdos Jákob Zoltán, az 1000 lóerős szuperautó 260 millió forintba kerülhet

Sok idős magyar bukja a jogosítványát egy új szabály miatt? Ez alól nem lesz kibúvó, mindenkit érint
Az EU egységes digitális vezetői engedélyt vezet be, de a jogosítványok meghosszabbításának feltételeiről a tagállamok dönthetnek. A háziorvosok szerepe is megnőhet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


