Limitált szériás bevásárlótáskákat hoz forgalomba a Tesco Magyarországon. A szatyrokat az ismert magyar divattervező, Makány Márta álmodta meg.
A kifejezetten Valentin-napra készült, limitált szériájú táska különlegessége, hogy mindkét oldalán más-más design bukkan fel. A környezetbarát táskából 50 ezer darab készült.
A Tesco Magyarországon most először dob piacra ismert tervező által készített bevásárlótáskát, de külföldön több híres divattervezővel működött már együtt. Általános tapasztalat, hogy a limitált szériás darabok néhány nap alatt elfogynak a boltokból, és később az eredeti ár sokszorosáért cserélnek gazdát a különböző online aukciós portálokon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Elérkezett az ideje: drónpilótákat képeznek a Soproni Egyetemen
- Kisorsolták az EP-listák szavazólapi sorrendjét – mutatjuk
- Egy napig sem maradt Magyar Péterék jelöltje
- David Cameron is megszólalt a NATO-katonák ukrajnai bevetéséről
- Drámaian romlik Karsai Dániel állapota
- Óvatosan a Margit- és a Petőfi híd környékén