Két éves a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. diszkontáras sajátmárkás termékcsaládja, az S-Budget. A termékcsalád sikeréhez hozzájárul, hogy a magyar vevők majdnem minden termékkategóriában figyelembe veszik a sajátmárkákat -áll az áruházlánc mai közleményében.
A vásárlók 2008 áprilisában találkozhattak először a SPAR Csoport ún. diszkont termékcsaládjával, az S-Budget-vel az üzletekben. Az első körben 40 termék került bevezetésre, középpontban az alapélelmiszerek álltak - jelenleg közel 240 ilyen cikk szerepel a SPAR kínálatában. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vevők nagy része a romló gazdasági helyzetben a kedvező ár-értékű sajátmárkás termékek felé fordult. Jól látszik az is, hogy a kereskedelmi márkák forgalomnövekedése egy hosszú távú trend eredménye.
A SPAR sajátmárkák iránti keresletnövekedést vizsgálva kiderült, hogy ma az S-Budget márka termékkategóriánkénti legkedvezőbb árával jelenti a húzóerőt. A legkedveltebb termékek között szerepel többek között az S-Budget tej, az ásványvíz, a tejföl, a friss tojás, a búzafinomliszt, a vaníliás cukor, a papír zsebkendő stb.
A SPAR maximálisan törekszik arra, hogy ennél a termékcsoportnál is megbízható magyar gyártók bevonásával valósítsa meg a választék bővítését, az S-Budget család kínálatában megtalálható cikkek 75%-a magyar termék. A múlt évben a SPAR sajátmárkák forgalmi részesedése a teljes forgalmon belül 20% fölé emelkedett. A magyarok majdnem minden termékkategóriában nyitottak a sajátmárkákra. A SPAR sajátmárkáit a megkérdezettek (főbevásárlók és a vásárlást befolyásolók) 78%-a ismeri, ezen belül az S-Budget márkát 61%-uk.*
*Forrás: Nielsen Piackutató Kft. - Kereskedelmi márkák alakulása Magyarországon, 2009. őszi reprezentatív "ShopperTrends" felmérés
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Jól ment a Ferencváros korábbi ellenfeleinek az elődöntőben
- "Ötéves háború lesz" - a nap hírei
- Francia elnök: ha Oroszország győz, Európa biztonságának vége
- Az ügy, amelyet Joe Biden és Donald Trump is bevett a kampányába
- A magyar bírói fizetések emeléséért küzd az Európai Bírói Egyesület
- A Budapesti Metropolitan Egyetem összefogott az Arizonai Állami Egyetemmel