A szülők 30 százaléka emel el vagy vesz kölcsön pénzt kiskorú gyereke perselyéből, bankszámlájáról Nagy-Britanniában - mérte fel a Moneysupermarket.com brit honlap.
A malacperselyek dézsmálói közül minden ötödik szülő bevallotta, hogy azért csen a gyerekétől, mert az még túl kicsi ahhoz, hogy észlelje, ha hiányzik pénzéből. A gyerekeiktől kölcsönvevők 12 százaléka hetente legalább egyszer tesz ilyet, az átlagos összeg 50 font 26 penny (~18 ezer forint).
A szülők körében a megbízható adósok aránya 80 százalék, ők rendre visszafizetik a pénzt, 19 százalékuk pedig még kamattal is megtoldja. Az "ifjúsági hitelt" a szülők negyede közüzemi díjak befizetésére, 17 százaléka autójához üzemanyagra, 16 százaléka élelmiszer vásárlására fordítja.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








