11. alkalommal rangsorolta a világ legerősebb márkáit az Interbrand tanácsadó cég. A TOP 10-ben változás a tavalyi rangsorhoz képest, hogy előrébb lépett a Google és az Intel, kiesett a Toyota, a Disney pedig visszatért az élbolyba.
A dobogó változatlan képet mutat: továbbra is -11 év óta töretlenül- a Coca-Cola számít a világ legerősebb barndjének. Az üdítőipari óriáscég márkaértéke 70 milliárd dollár. Második és harmadik helyen két informatikai multi, az IBM és a Microsoft szerepel -csakúgy, mint 2009-ben.
Negyedik helyen a Google szerepel, hatalmas, 36%-os erősödéssel. Nála jobban csak a 17. helyen szereplő Apple márkaértéke növekedett, 37%-kal. Az Interbrand szakértői szerint az Apple gyorsan tudta feledtetni az iPad ellen irányuló negatív megnyilvánulásokat, új telefonjából, az iPhone 4-ből pedig 1,5 millió darab kelt el már az első nap. Az Apple sikere töretlen, így jövőre könnyen a TOP 10-ben találhatja magát.
A TOP 10-ben helyet kapott még a GE, a McDonald's, az Intel és a Nokia is. Kiesett a legjobbak közül a tavalyi 8. helyezett Toyota, szakértők szerint többek között a több százezres autó-visszahívások miatt. Visszatért viszont a Disney: a média-és szórakoztatóipari világcég márkaértéke 1%-kal növekedett a korábbi 3%-os csökkenés után.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ez azt is jelenti, hogy tovább folytatódik az amerikai brandek hegemóniája: a TOP 10-ben mindössze egy európai vállalat, a Nokia tudott megmaradni.
A legnagyobb bukást a Harley-Davidson produkálta. A motorkerékpár-gyártó a 73.-ról a 98. helyre zuhant vissza, 24%-os márkaérték-csökkenést produkálva. Az Interbrand elemzése szerint nem sikerült a márka megújítása, és az sem használt neki, hogy kiderült, az új vezérigazgatónak nincs Harley-Davidson motorja.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Szögesdrótos betonfalat húzta fel az afgán határra Irán
- Végéhez ért a „Szabadság, szerelem” országjáró körútja
- Néhány percet kapott Szoboszlai, de simán nyertek a Vörösök
- Megtartották az Élet menetét Budapesten
- Hosszú évek után visszatér az NB I-be a Nyíregyháza
- Debrecenbe hirdetett anyák napi nagygyűlést a Tisza vezetője