Közel ötezer új ügyfél vásárolt biztosítási védelmet az AEGON Magyarország cégcsoport szolgáltatásaiból az AEGONdirekt.hu direktbiztosítási szolgáltatón keresztül az elmúlt évben. A tavaly április 16-án megalakult szolgáltató internetes oldalait ez idáig több mint 660 ezer látogató és ügyfél használta tájékozódásra vagy ügyintézésre.
Az AEGONdirekt.hu internetes felületén az elmúlt tizenkét hónapban értékesített termékek közül a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) bizonyult a legnépszerűbbnek, ami az egy év alatt megkötött biztosítások közel 55%-át tette ki. Az értékesített termékek 20,6%-a utasbiztosítás, további 18%-a pedig lakásbiztosítás volt.
"Az online direktbiztosítási szolgáltatás tavalyi elindítása egyértelműen beváltotta a hozzá fűzött reményeket, különösen újügyfél-szerzés szempontjából." - mondja Vereczki András az AEGON Biztosító vezérigazgató-helyettese - "Mint a számokból is látszik, az elmúlt évek intenzív kgfb-kampányaiban az Internet felé orientálódott autósok közül az AEGONdirekt.hu sokaknak kínált megfelelő alternatívát. A vásárlási szokások rohamos változása, a pénzügyi termékek egyre szélesebb körű megjelenése az Interneten várhatóan a biztosítás területén is további jelentős eltolódást eredményez majd az internetes értékesítés irányába."
A biztosítások teljes körét elérhetővé tévő AEGONdirekt.hu-n a szerződések megkötésén és online kárbejelentésen kívül az ügyfelek valós idejű chat formájában is konzultálhatnak a biztosító szakértőivel. A tavaly "Az év honlapja" díjjal kitüntetett vállalat az idén tovább kívánja növelni részesedését az Interneten értékesített egyéb szolgáltatások piacán. A hazai piacon újdonságnak számító kisállat-biztosításon kívül az AEGONdirekt.hu rövidesen számos további, a nemzetközi piacokon jól bevált, értéknövelt szolgáltatást kíván meghonosítani.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.