Pénzcentrum • 2024. november 1. 19:04
A kínai fast fashion óriás Shein és a mexikói fintech vállalat Stori együttműködésével új hitelkártya jelenik meg a mexikói piacon. A partnerség mindkét cég számára előnyös lehet, hiszen a Shein tovább növelheti jelenlétét Latin-Amerika második legnagyobb gazdaságában, míg a Stori bővítheti ügyfélkörét.
A Shein az elmúlt években jelentős népszerűségre tett szert Latin-Amerikában. A vállalat fontolgatja egy mexikói üzem létrehozását, valamint Brazíliában, fő piacán, forgalmazási hálózat kiépítését tervezi. A cég sikere a kisvállalkozások fellendülését is magával hozta, amelyek nagy tételben vásárolják és értékesítik a Shein ruháit - írta a Reuters.
A Shein üzleti modellje, amely az alacsony költségekre és a gyors növekedésre épül, jelentős hatással volt a fast fashion iparágra. A vállalat értéke egy tavalyi tőkebevonási kör során elérte a 66 milliárd dollárt.
Mexikó e-kereskedelmi piaca tavaly a világ leggyorsabban növekvő piaca volt a Mexikói Online Értékesítési Szövetség (AMVO) tanulmánya szerint. Az online vásárlások több mint 40%-át ruházati cikkek tették ki.Az új Shein hitelkártya, amely egy Mastercard termék, minden vásárlás után pontokat kínál, amelyeket a kiskereskedő weboldalán lehet beváltani. A közlemény szerint a Shein weboldalán történő ruházati vásárlásokért dupla pont jár majd.
A Stori, amely olyan innovatív pénzügyi szolgáltatásokat kínál, mint a 15%-os hozamot biztosító megtakarítási számlák és a magas jóváhagyási arányú hitelkártyák, az elmúlt négy évben már 3 millió ügyfelet szerzett Mexikóban. A Stori honlapja szerint az új Shein hitelkártya csak az új ügyfelek számára lesz elérhető, a már meglévő Stori ügyfelek nem igényelhetik.