Különleges zsákbamacska-dobozokat árult a Lidl ezekben a boltokban: nagyot nyertek velük a vásárlók

Pénzcentrum2024. szeptember 9. 17:14

A Lidl német üzletlánc újabb innovatív marketingkampánnyal rukkolt elő az Egyesült Királyságban. Az üzletek polcain megjelentek a "Mystery Box" néven ismert titokzatos dobozok, melyeket mindössze 20 fontért (körülbelül 9000 forint) kínáltak a vásárlóknak - írta meg az Energozrouti.cz.

A kezdeményezés hatalmas érdeklődést váltott ki a vásárlók körében. A dobozok különböző kategóriákból származó termékeket rejtettek, melyek összértéke jelentősen meghaladta a vételárat. Néhány szerencsés vásárló márkás kozmetikumokat, elektronikus cikkeket, sőt háztartási gépeket is talált a csomagokban.

A brit média beszámolói szerint a kampány rendkívül sikeresnek bizonyult. Egy vásárló az Examiner Live weboldalon azt állította: "20 fontért több mint 100 font (közel 47 ezer forint) értékű árut kaptam". Ez sokakat arra ösztönzött, hogy több ilyen dobozt is megvásároljanak.

A Lidl ezzel a kampánnyal nemcsak az eladások növelését célozta meg, hanem közösségépítésre is törekedett. A rejtélyes dobozok kalandvágyat és izgalmat nyújtottak a vásárlóknak, ami új színt vitt a mindennapi bevásárlásba. Az esemény jelentős figyelmet kapott a közösségi médiában is, ahol az emberek lelkesen osztották meg szerzeményeiket.

A kampány lehetővé tette a Lidl számára, hogy hatékonyan értékesítse az esetleg lassabban fogyó készleteket, anélkül, hogy csökkentenie kellett volna az egyes termékek árát. Ez különösen előnyös lehet a karácsonyi szezon előtti időszakban.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Bár ez a kezdeményezés egyelőre csak az Egyesült Királyságban valósult meg, hasonló koncepció más országokban is sikeres lehetne. A Lidl az elmúlt években jelentősen építette márkáját, többek között sajátmárkás termékekkel vagy éppen Arnold Schwarzenegger által népszerűsített reklámkampányokkal.

Címkék:
vásárlás, lidl, világ,