Pénzcentrum • 2024. szeptember 9. 17:14
A Lidl német üzletlánc újabb innovatív marketingkampánnyal rukkolt elő az Egyesült Királyságban. Az üzletek polcain megjelentek a "Mystery Box" néven ismert titokzatos dobozok, melyeket mindössze 20 fontért (körülbelül 9000 forint) kínáltak a vásárlóknak - írta meg az Energozrouti.cz.
A kezdeményezés hatalmas érdeklődést váltott ki a vásárlók körében. A dobozok különböző kategóriákból származó termékeket rejtettek, melyek összértéke jelentősen meghaladta a vételárat. Néhány szerencsés vásárló márkás kozmetikumokat, elektronikus cikkeket, sőt háztartási gépeket is talált a csomagokban.
A brit média beszámolói szerint a kampány rendkívül sikeresnek bizonyult. Egy vásárló az Examiner Live weboldalon azt állította: "20 fontért több mint 100 font (közel 47 ezer forint) értékű árut kaptam". Ez sokakat arra ösztönzött, hogy több ilyen dobozt is megvásároljanak.
A Lidl ezzel a kampánnyal nemcsak az eladások növelését célozta meg, hanem közösségépítésre is törekedett. A rejtélyes dobozok kalandvágyat és izgalmat nyújtottak a vásárlóknak, ami új színt vitt a mindennapi bevásárlásba. Az esemény jelentős figyelmet kapott a közösségi médiában is, ahol az emberek lelkesen osztották meg szerzeményeiket.
A kampány lehetővé tette a Lidl számára, hogy hatékonyan értékesítse az esetleg lassabban fogyó készleteket, anélkül, hogy csökkentenie kellett volna az egyes termékek árát. Ez különösen előnyös lehet a karácsonyi szezon előtti időszakban.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Bár ez a kezdeményezés egyelőre csak az Egyesült Királyságban valósult meg, hasonló koncepció más országokban is sikeres lehetne. A Lidl az elmúlt években jelentősen építette márkáját, többek között sajátmárkás termékekkel vagy éppen Arnold Schwarzenegger által népszerűsített reklámkampányokkal.