Pénzcentrum • 2024. április 9. 06:39
A PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalatának tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való verseny fokozása érdekében amerikai raktárakkal rendelkező eladókra terjeszti ki piacterét, így csökkentve a szállítási időt és bővítve a termékkínálatát - írta a Quartz.
A Temu, a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalatának részeként, új stratégiát hirdetett meg, amelynek célja, hogy erősebb versenytársává váljon az Amazonnak. Az Insider jelentése szerint az online áruház mostantól amerikai raktárakkal rendelkező eladókat is bevon a piacterére.
Korábban a Temu egy "menedzselt piactér" modellt alkalmazott, amelyben a termékek kínai raktárakból kerültek szállításra. Az új irányvonal lehetővé teszi az amerikai eladók számára, hogy maguk intézzék a termékek rendelését és szállítását. Ezáltal a Temu csökkenteni tudja a szállítási időt, és "gyorsabb szállítást" ígér az amerikai raktárakból érkező termékek esetén.
Az új stratégia további előnye, hogy lehetőséget biztosít nagyobb méretű cikkek kínálatának a bővítésére is. A Temu már jelenleg is széles termékpalettával rendelkezik, beleértve női és férfi ruházatot, háztartási és konyhai eszközöket, játékokat, szépség- és egészségügyi termékeket, valamint kisállat-kellékeket.
A Temu gyors növekedése révén kedvező pozícióba került az Amazonnal való versenyben. 2023-ban a vállalat első helyén ért el a Meta hirdetési listáján, miután anyavállalata közel 2 milliárd dollár bevételt realizált - tájékoztatott a The Wall Street Journal.