11 °C Budapest

Serkentőkön élnek a magyarok? Több mint 70 milliárdot költöttünk rá

2017. szeptember 25. 09:30

Piaci várakozások szerint 5-10 százalékkal nőhet az idén a kávék és a teák forgalma, ami már tavaly augusztus és idén július között is elérte a 70 milliárd forintot - írta a Világgazdaság.

A Nielsen piackutató adatai szerint egyre népszerűbbek a szemes és a kapszulás kávék, a teák közül pedig a gyümölcsteákat veszik legszívesebben a magyar fogyasztók.

A lapnak a legnagyobb kereskedelmi láncok képviselői is a kávé- és a teaeladások élénküléséről számoltak be, az Auchannál például e két termékkör forgalma az év első nyolc hónapjában 5-10 százalékkal nőtt, és hasonló tendenciát várnak az év hátralévő részében is. A CBA-nál is nőtt a kávék forgalma, ami a cég kommunikációs igazgatója szerint elsősorban a kapszulás termékek 10 százalékos erősödésével magyarázható. Hasonló tapasztalatokról számolt be a lapnak a Spar kommunikációs vezetője is, megjegyezve, hogy azért még mindig 40 százalék az őrölt kávé piaci része­sedése, 38 az instanté, emellett 14 százalék a kapszulásé és 8 százalék a szemeskávéé. A Spar szerint az év egészében a kávé 4-5, a tea 5-6 százalékos forgalomnövekedést érhet el tavalyhoz mérten.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem