Pénzcentrum • 2024. november 1. 09:04
Eltűnik a boltok polcairól a magyarok körében jól ismert Tchibo Family kávé. A népszerű darált kávé a jövőben Eduscho Family néven lesz kapható, mivel a Tchibo a százéves Eduscho márkanév alá rendezi át termékeit. Bár a csomagolás frissül, a receptúra változatlan marad, így a vásárlók továbbra is a megszokott ízt élvezhetik.
A Tchibo Family, amely hosszú ideje a magyar vásárlók egyik kedvenc darált kávéja volt, hamarosan eltűnik a boltok polcairól. A jellegzetes sárga csomagolásról ismert termék helyét egy új név, az Eduscho Family veszi át. A változás hátterében a Tchibo márkáinak megújítása áll: a cég a százéves múlttal rendelkező Eduscho brand alá helyezi át a terméket, amely az új csomagolás ellenére a megszokott receptet és ízt megőrzi, biztosítva a fogyasztók számára a változatlan élményt.
Az Eduscho márka története 1924-re nyúlik vissza, amikor Eduard Schopf alapította, nevét is innen nyerte. Az 1990-es évek végén a Tchibo vásárolta meg, és azóta erős jelenléttel bír több közép-európai országban, mint például Ausztria, Csehország és Szlovénia. Magyarországon az Eduscho a Gala márkanév mellett az aranyszínű Wiener Extra kávéról is ismert. A változás nem érinti a kávé minőségét, így a vásárlók a megszokott ízt élvezhetik tovább, bár az ikonikus Tchibo Family névvel már nem találkoznak a polcokon - írja a Mindmegette.