Hatalmas újítással boríthat mindent a Tesco: ennek rengeteg vásárló fog örülni

Hatalmas újítással boríthat mindent a Tesco: ennek rengeteg vásárló fog örülni

Pénzcentrum2024. október 12. 10:58

A Tesco új, célzott hirdetési rendszert vezet be a vásárlás közbeni szkennelés során - egyelőre csak az Egyesült Királyságban, de ha bejön az újítás, elképzelhető, hogy Magyarországon is elérhető lesz.  

A Tesco  változtatást jelentett be a vásárlás közbeni szkennelés funkciójában. Az új rendszer lehetővé teszi a cég számára, hogy célzott hirdetéseket juttasson el a vásárlókhoz az üzletben tartózkodás során.

A "Scan as you Shop" szolgáltatás, amely jelenleg több mint 500 Tesco üzletben érhető el, lehetővé teszi a Clubcard-tulajdonosok számára, hogy kézi eszközökkel szkenneljék be a termékeket vásárlás közben. Ez a módszer nemcsak gyorsabbá teszi a bevásárlást, de lehetőséget ad a cégnek arra is, hogy személyre szabott hirdetéseket juttasson el a vásárlókhoz - írta az essexlive.news.

Lee Roberts, a Tesco Media and Insight Platform értékesítési vezetője egy beszállítói rendezvényen mutatta be az új lehetőségeket.

Ez azt jelenti, hogy a vásárlókat egy folyosó, egy polc közelében lehet majd megcélozni, miközben az üzletekben vásárolnak

 - magyarázta Roberts.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A Tesco tavaly vezette be a reklámokat az önszkennelő kézi készülékeken, ezzel a világon elsőként alkalmazva ezt a technológiát. Az új fejlesztés azonban tovább megy ennél: a vásárlók az áruházon belüli helyzetük alapján kapnak majd célzott hirdetéseket.

Bár a rendszer pontos bevezetési dátumát még nem közölték, Roberts "hatalmas előrelépésnek" nevezte a fejlesztést a helymeghatározási képességek és az összekapcsolt áruházi kínálat szempontjából.

Jelenleg a "Scan as you Shop" készülékek 580 Tesco áruházban érhetők el, kizárólag a Clubcard-tagok számára. Mintegy 200 üzletben pedig a márkáknak is lehetőségük van hirdetések megjelenítésére ezeken az eszközökön.

Címkék:
vásárlás, Tesco, rendszer, vásárlók, vásárlási szokások,