A te Aldidnál helyben sütik a pékárut? Mutatjuk, hogyan ellenőrizheted

Pénzcentrum2024. október 9. 13:44

Az Aldi, a német eredetű diszkont áruházlánc, világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvend. A vállalat már 18 országban van jelen, és csak az Egyesült Államokban több mint 2 200 üzlettel rendelkezik. Az Aldi sikerének kulcsa a versenyképes árak, az egyszerű üzletkialakítás és a jó minőségű termékek kombinációja. A cég további terjeszkedést tervez, 2028-ig újabb 800 üzletet kíván nyitni az USA-ban- írja a The DailyMeal.

Az Aldi egyik vonzereje a széles pékáru-választék, azonban nem minden üzletben egyforma a kínálat. Egyes boltokban helyben sütik a pékárukat, míg másokban csak előre sütött termékeket árulnak. A vásárlók két egyszerű módszerrel ellenőrizhetik, hogy az adott üzletben van-e helyben sütött pékáru:

  • 1. Keressék az üvegvitrines pultot, ahol saját maguk csomagolhatják be a pékárukat.
  • 2. Figyeljék a "Oven Fresh Bake Shop", azaz "frissen sütőben sült vagy helyben sült kínálat" feliratú táblát, amely jelzi, hogy a termékeket naponta frissen sütik az üzletben.

Az Aldi bolti pékségeinek bővítése fokozatosan zajlik. Kezdetben tesztjelleggel vezették be néhány államban, hogy felmérjék a vásárlói igényeket. 2023-tól Virginia, Maryland, Wisconsin és Illinois államokban találhattak a vásárlók nagyobb valószínűséggel Aldi bolti pékséget.

Az üzleten belüli pékségek bevezetése részben válasz lehet az Aldi fő versenytársa, a Lidl hasonló stratégiájára. A Lidl szintén hasonló árazási és termékkínálati megközelítést alkalmaz, és már korábban bevezette a bolti pékségeket. Nem véletlen, hogy az Aldi éppen a keleti parton, a Lidl fő terjeszkedési területén kezdte el tesztelni a helyben sütött pékárukat. Az Egyesült Államokon kívül nem minden Aldi üzletben található helyben sütött pékáru. Azonban ha egy Lidl üzlet van a közelben, az jó eséllyel jelzi, hogy az Aldi is kínálhat frissen sütött termékeket.

Kutatás az előrehozott szezonális akciókról

Évek óta megfogyelhető trend, hogy egyre korábbra hozzák a kereskedelmi láncok a szezonális ajánlataikat. Így egyre gyakoribb, hogy már szeptember végén megjelennek a boltok polcain a karácsonyi desszertek, a puszedlik, a fahéjas kekszek, egy-egy divatos karácsonyi manó, sőt akár a püspökkenyér is. A bátrabb kerekedők pedig már augusztus végén ledobják a karácsonyi bombát. Te mit gondolsz erről a kereskedelmi gyakorlatról? A Pézcentrum és a Debreceni Egyetem friss kutatásában arra keressük a választ, mit gondolnak a vásárlók arról, hogy enyire siet a kereskedők órája. Kérjük, töltsd ki az alábbi kérdőívet!

Címkék:
vásárlás, aldi, lidl, pékség, pékáru,