Nagy változás a Fornetti-üzletekben: indulhat a roham, ebbe most sokan belekóstolhatnak

MTI2024. szeptember 17. 17:10

Együttműködési megállapodást kötött a Fornetti és a WhisperTon nevével fémjelzett Sparkly üdítőital márka. A közös munka révén szeptembertől közel 200 Fornetti üzletben lesz elérhető az üdítő, amely eddig leginkább a webes értékesítésre koncentrált - közölte a pékárulánc.

Az ország közel 200 pontján, a Fornetti kiemelt üzleteinek kínálatában szeptember elsejétől megjelent a Sparkly. A WhisperTon által alapított magyar üdítőital márka egyelőre három ízben (mangó-maracuja, sárkánygyümölcs-grapefruit, bodza-citromfű) elérhető – ezek mind-mind kaphatóak lesznek a kiválasztott budapesti és a jellemzően az agglomerációban található boltokban. Jelenleg a projekt bevezető fázisa indult el; a tervek szerint a Fornetti az ősz folyamán a teljes országos hálózatára kiterjeszti az értékesítést.

Címkék:
vásárlás, üdítő, márka, fornetti, együttműködés, üdítőital, influenszer,