Ezt nem láttuk jönni a Lidl-től: elképesztő, mire szánta el magát a diszkontlánc

Pénzcentrum2024. szeptember 3. 19:01

A Lidl diszkontlánc három évre szóló partnerségi megállapodást kötött az UEFA-val, melynek értelmében az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnere lesz. A döntés hátterében a nyári Európa-bajnokság során tapasztalt sikeres együttműködés áll - írja a Retail Detail.

A német kiskereskedő közleménye szerint az Eb-szponzoráció jelentős eredményeket hozott: a Lidl Plus alkalmazás 16 millió új felhasználóval bővült, emellett 91 tonna gyümölcsöt osztottak szét a szurkolók között a mérkőzések helyszínein.

A YouGov felmérése alapján a Lidl volt a leginkább észrevett márkapartner a torna során. A nézők több mint fele gyorsabban azonosította az áruházláncot, mint a többi szponzort, ami 32%-os növekedést jelent a bajnokság előtti időszakhoz képest.

Az új megállapodás keretében a Lidl "Friss gyümölcs partner" címet visel majd mindkét UEFA-sorozatban. A vállalat nemcsak televíziós, stadionbeli és kereskedelmi megjelenésekkel lesz jelen, hanem friss élelmiszereket is árusít majd a stadionokban, valamint különböző eseményeket szervez üzleteiben.

 
Címkék:
lidl, európa, foci, labdarúgás, eb, megállapodás, friss, diszkontlánc, futball, lidl áruházak,