Bemondta a magyar boltlánc: rengeteg hűségkártyát gyűjtenek vissza, ez vár a vásárlókra

Pénzcentrum2024. augusztus 21. 11:30

Új, környezettudatos kezdeményezést indít a Rossmann, mellyel arra ösztönzi a vásárlókat, hogy a Rossmann+ tagságukhoz tartozó hagyományos plasztikkártyájukat digitális megoldásra váltsák le - derül ki az üzletlánc közleményéből.

Az üzletlánc új kezdeményezése része a cég fenntarthatósági stratégiájának, amelyben a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése kap kiemelt szerepet. 

A drogérialánc még januárban jelentette be, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a hűségprogramjához kapcsolódóan. A Rossmann+ hűségprogram tagjainak száma meghaladja a 2 milliót, 2023-ban 300 ezer taggal bővült a program. 

Az idei év elejétől már csak virtuális kártyával lehet csatlakozni a Rossmann+ programhoz, mellyel évi több mint fél millió kártya gyártását és ezzel közel 3 tonna műanyag kibocsátást tudjuk megspórolni. Bízunk benne, hogy a régi kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetjük vásárlóinkat a környezettudatosabb, digitális megoldások kipróbálására.

– mondta el Szabó Karolina a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere. 

Címkék:
vásárlás, környezetvédelem, drogéria, rossmann, üzletlánc, fenntartható,