Pénzcentrum • 2024. augusztus 10. 14:24
Az Aldi Süd és az Instacart bejelentették, hogy kiterjesztik partnerségüket, melynek keretében az Instacart Connected Stores technológiája globálisan is elérhetővé válik. A két vállalat 2017 óta működik együtt az Egyesült Államokban, ahol az Instacart segítségével egynapos kiszállítást biztosítanak. Most azonban egy még átfogóbb digitális megoldáscsomaggal készülnek.
Az omnichannel (többcsatornás) stratégia lényege, hogy a vásárlók számára zökkenőmentes élményt nyújtson mind online, mind offline környezetben. Az Aldi Süd ezt kívánja erősíteni az Instacart Connected Stores technológiáinak bevezetésével.
Az In-Store mód lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy az Instacart alkalmazáson keresztül valós időben ellenőrizzék a készletet, válogassanak a termékek között és hozzáférjenek az aktuális akciókhoz. A Carrot Tags pedig egy pick-to-light rendszerrel segíti a termékek megtalálását: amikor a vásárló kiválaszt egy terméket az alkalmazásban, a megfelelő polccímke felvillan, így könnyen megtalálhatóvá válik. Az Aldi e-kereskedelmi átvételi megrendeléseinek egyszerűsítésére is használják majd az Instacart teljesítési technológiáját - írja az esmmagazine.com.
Ausztriában pedig már tesztelik az AI-alapú Caper Carts technológiát, melynek keretében az ún. intelligens bevásárlókocsik lehetővé teszik, hogy a vásárlók közvetlenül a kosárba helyezett termékeket kövessék nyomon egy digitális képernyőn. A kártyával fizetők számára külön "gyors sáv" áll rendelkezésre.
David McIntosh, az Instacart Connected Stores alelnöke szerint ezekkel a technológiai újításokkal még személyre szabottan és kényelmesebb vásárlási élményt tudnak nyújtani.