Uniós nyomásra változtat a cég a szerződési feltételeken: a túl erőszakos reklám már a múlté

Pénzcentrum2024. május 17. 09:22

A Viagogo másodlagos jegyértékesítési platform az EU fogyasztóvédelmi nyomására vállalta, hogy változtat szerződési feltételein és javít a fogyasztói tájékoztatáson. Az EU fogyasztóvédelmi hatóságai 2021 tavaszán kezdeményeztek párbeszédet a céggel, miután sok panasz érkezett működésére- írja az RTL. 

A vállalat ígéretet tett, hogy augusztus végéig módosítja weboldalát, így pontosabb információkat nyújt a jegyek keresési eredmények szerinti rangsorolásáról, csökkenti a visszaszámláló üzenetek számát, és már a jegyválasztó oldalon közli, hogy az eladó kereskedő vagy másik fogyasztó. Ezen kívül lehetővé teszi a pontos ülőhelyszám választását, és beépíti a szállítási díjat az árakba, ha csak egy szállítási lehetőség áll rendelkezésre.

A Viagogo kötelezettséget vállalt arra is, hogy előzetes tájékoztatás nélkül nem változtatja meg egyoldalúan a szerződési feltételeket. A fogyasztóvédelmi hatóságok figyelemmel kísérik a kötelezettségek teljesítését és szükség esetén bírságokat szabhatnak ki. 2021 végén a magyar versenyhatóság 472 millió forintos bírságot rótt ki a cégre a nem megfelelő tájékoztatás és a vásárlókra gyakorolt pszichés nyomás miatt.

Címkék:
vásárlás, bírság, fogyasztóvédelem, vállalat, tájékoztatás, fogyasztók,