Nagyot robbantott 2024 elején a magyar webshop: retteghet az eMAG, Alza?

Pénzcentrum2024. május 2. 12:29

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján – olvasható a cég közleményében.

A Pepita.hu tulajdonosa, a Pepita Group Zrt. sikeres negyedévet zárt: az eladott termékek száma 10 százalékkal nőtt Magyarországon 2023 ugyanezen időszakához képest. A bruttó forgalom itthon 30 százalékos, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat.

A vállalat honlapja az elmúlt évben Lengyelországban, Németországban és Ausztriában is elérhetővé vált, ami hozzájárult ahhoz, hogy a külföldön vásárolt termékek száma 80 százalékkal emelkedett. Az eredetileg baba-mama termékeket forgalmazó honlap mostanra kibővítette a termékpalettát, így már például szerszámok és műszaki cikkek is elérhetők az oldalon.

Kutatás: a kereskedelmi márkás termékek megítélése Magyarországon

A saját- avagy kereskedelmi márkák térhódítása kéz a kézben jár természetesen a fogyasztók árérzékenységével, amelyet egy-egy gazdasági válság, és a nyomában kialakuló egzisztenciális problémák csak még inkább tetéznek. Nagy kérdés ugyanakkor, hogy mindezek ellenére milyen is ezen olcsóbb, helyettesítő termékek megítélése a fogyasztók körében. A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről.

Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. A kutatás név nélküli és önkéntes, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mindösszesen néhány percet vesz igénybe. A kutatás eredményeit a Pénzcentrum online felületén fogjuk közzétenni. Köszönjük, hogy részt veszel a kutatásban!

 
Címkék:
külföld, webáruház, baba, kismama, műszaki cikk, szerszám, hazai, termékek,