Óriási kihívót kaphat a méregdrága Prime üdítőital: ez lehet a magyar fiatalok új kedvence?

Pénzcentrum2024. április 11. 20:14

A közösségi média influenszerek által létrehozott márkák egyre inkább meghódítják a szupermarketek polcait, az FMCG-szektorban új termékekkel jelentkezve, amelyek változatosságot és innovációt hoznak a fogyasztók számára - jelentette a Grocery Gazette. Így történt ez a Prime üdítő esetében is, mely most már Magyarországon is kapható, főként a gyerekek, kamaszok körében népszerű. A divatok azonban gyorsan változnak: mutatjuk, mi jöhet még a Prime után.

A közösségi média influencerek körében egyre inkább terjed a trend, hogy új márkákat alapítva, valamint meglévő termékeiket bővítve már a szupermarketek polcain is megjelennek. Logan Paul és KSI Prime üdítőitalukkal rövid idő alatt a világ negyedik legkelendőbb sportital márkájává váltak. Az ital eladásai 2023-ban több mint 308 millió fontot tettek ki. De nincsenek egyedül.

Ott van például a The Sidemen csoport gabonapehely márkája, a Best, mely a Tesco áruházakban debütált, Choco Crunch és Caramel Gold ízekben kapható. A Morrisons és a Tesco már korábban is forgalmazta a csoport XIX Vodka termékét az Egyesült Királyságban.

Ella Mills, a Deliciously Ella növényi alapú élelmiszer márkájának alapítója, az Asda és Co-op áruházláncokban is megjelent, ezzel minden nagyobb brit szupermarketláncot lefedve. A márka 2016 óta kínál vegán termékeket, többek között müzlit és müzliszeleteket.

Thomas Straker séf All Things Butter bio brit tejtermékmárkája az Asda és Sainsbury's áruházakban jelent meg. A márka Salted, Garlic & Herb és Chili ízesítésű vajait kínálja.

Jamie Laing Candy Kittens vegán édességmárkája az E4 Made in Chelsea valóságshow-ban debütált, és ma már szinte minden nagy brit szupermarketben megtalálható. A márka 2022-ben teljesen vegán lett. Ezt a márkát akár hazánkban is megtalálhatjuk importáruboltokban, illetve neten rendelve.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

MrBeast YouTube sztár Feastables csokoládécsokiját az Asda és Spar élelmiszerüzletekben lehet megvásárolni az Egyesült Királyságban. Az új márka gyorsan népszerűvé vált a fogyasztók körében.

Grace Beverley Shreddy fitneszkiegészítő márkája probiotikus étrend-kiegészítő porokat és fehérjeszeleteket kínál. A termékek a Sainsbury's és Superdrug áruházakban érhetők el.

Spencer Matthews CleanCo alkoholmentes szeszesitalmárkát alapított, amely alternatívát kínál az alkoholfogyasztásra. A márka sikeresen biztosított befektetéseket és jelentős forgalomnövekedést ért el - derült ki a lap gyűjtéséből. Ezek az influencerek sikeresen hozták létre saját márkáikat, amelyek ma már jelentős részét képezik az FMCG-szektor kínálatának a brit szupermarketekben.

Címkék:
vásárlás, üdítő, energiaital, márka, termék, média, üdítőital, vegán, közösségi média, brit, influencer, influenszer, influenszerek,