Pénzcentrum • 2024. április 5. 17:45
Bár az inflációs ráta továbbra is magas, az elmúlt 6 hónapban mintegy 1800 termék árát csökkentette az IKEA Magyarországon, és ezeknek a termékeknek a mennyiségében pozitív elmozdulást tapasztalt, éves összehasonlításban közel 19 százalékkal.
Az IKEA Magyarország forgalma 2024 februárjában mintegy 4 százalékkal volt alacsonyabb az előző év azonos időszakához képest. Az áruházak idei februári látogatottsága azonban körülbelül megegyezik a tavaly februárival. A látogatottság jelentős mozgatórugója a Végre péntek! aktivitás elindítása volt, amelynek keretében minden pénteken 50 százalék kedvezmény vonatkozik a főételekre és egyes lakberendezési kiegészítőkre, az előre meghatározott termékkategóriák összes terméke pedig 20 százalék kedvezménnyel vásárolható meg.
Bár az inflációs ráta továbbra is magas, az elmúlt 6 hónapban mintegy 1800 termék árát csökkentette az IKEA Magyarországon, és ezeknek a termékeknek a mennyiségében pozitív elmozdulást tapasztalt, éves összehasonlításban közel 19 százalékkal.
Februárban a vásárlók leginkább a hálószobabútorok, a konyhai és a tárolási megoldások iránt érdeklődtek. A lakberendezési kiegészítők között a háztartási eszközök rendszerezését szolgáló termékek, a főzési kellékek és a lakástextíliák eladása volt a legmagasabb. Éves szinten a legnagyobb mértékben, több mint egyharmaddal a főzés és étkezés kategóriákban nőttek az eladások.