Pénzcentrum • 2024. március 13. 12:45
A Zalando két fő, a Business-to-Consumer (B2C) és Business-to-Business (B2B) szegmensre fókuszálva fejleszti tovább piaci stratégiáját - közölte a cég friss közleményében. Az európai divat webáruház vezetősége szerint ez a modell lehetővé teszi a vállalat számára, hogy bővítse piaci lefedettségét, illetve elmélyítse ügyfél- és partnerkapcsolatait.
Fontos változásról döntött a Zalando, amely a B2C területen már sikerrel bizonyított, hiszen a vállalat közleménye szerint a webáruház kiemelt életstílus-ajánlatokat és inspirálóbb vásárlói élményt nyújt ügyfeleinek, mint a versenytársak. Az ús stratégia szerint a divatmulti a B2B szegmensben is megvetné a lábát, ezért erőteljes építkezésbe kezdenek, amely érinti a vállalat logosztikai infrastruktúráját és a szoftverfejlesztést is.
Mint fogalmaznak, a Zalando új logisztikai infrastruktúrájának, szoftverfejlesztéseinek és szolgáltatásainak megnyitásával a B2B szegmensben kulcsfontosságú támogatójává válhat a márkáknak és a kiskereskedőknek, a platformon kívül és belül egyaránt. Az új stratégia 2028-ig határozza meg a vállalat növekedését, célkitűzései magukban foglalják az éves árbevétel 5-10%-os növekedési ütemét, valamint egy 6-8%-os korrigált eredményt (EBIT - kamat és nyereségadó-ráfordítások levonása előtti eredmény) árrést.
B2C stratégiáját tekintve a Zalando pedig a továbbiakban arra törekszik, hogy lehetőleg minden aspektusában javítsa a vásárlói élmény minőségét, beleértve a választékot, a digitális felületeket, és a fenntarthatóságot. A vásárló egyedi életstílusát figyelembe véve bővítik a dedikált ajánlatokat olyan területeken is, mint például a sport, a család és a gyerekek. A tartalom egységesítése hozzájárul a személyre szabott inspirációkhoz és a szórakozáshoz - teszik hozzá.
A közleményben kiemelik, hogy a B2B oldalon a ZEOS üzletág segítségével a Zalando kulcsszerepet játszik az európai divat- és életmód-ipar alakításában. "A vállalat logisztikai hálózatának, technológiai platformjának és Tradebyte képességeinek köszönhetően próbálja leküzdeni az e-kereskedelem határait" - fogalmaznak. A közleményben az éves eredményekre is kitérnek: e szerint 2023-ban a Zalando-nak sikerült teljesítenie pénzügyi előrejelzéseit, stabilizálta árbevételét, miközben jelentősen növelte korrigált az adózás előtti eredményt.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A partnerekkel való együttműködés erősítése mellett a vállalat továbbra is a nyereségesség növelésére fókuszál. A vállalat tervei szerint 2024-ben is nő a nyereségességük, befektetéseiktől a jövőben további növekedést várnak
- zárul a Zalando bejelentése.