Pénzcentrum • 2023. december 7. 21:35
A McDonald's nagyobb hamburgerek bevezetését, több ezer új étterem nyitását, hűségprogramjának bővítését és a növekedés fokozása érdekében a marketingtevékenység fokozását tervezi - számolt be a CNN.
A McDonald's, a globális gyorsétterem-óriás bemutatta növekedési stratégiáját, amelynek középpontjában a terjeszkedés áll. Chris Kempczinski vezérigazgató a CNN-nek adott interjúban elárulta, hogy a vállalat lehetőséget lát abban, hogy nagyobb hamburgereket kínáljon vásárlóinak. Ez része annak a szélesebb körű tervnek, amely szerint a menüktől kezdve a cég globális terjeszkedéséig mindent nagyobbra akarnak méretezni.
A vállalat a hamburgerek ízének javításán dolgozik, és azt tapasztalta, hogy a vásárlók a nagyobb adagok iránt is érdeklődnek. Jo Sempels, aki azokat a piacokat felügyeli, ahol a McDonald's licenceli a márkáját, egy befektetői rendezvényen kijelentette, hogy figyelembe vették a vásárlók visszajelzéseit, és megértették a nagyobb, jó minőségű hamburgerek iránti igényüket.
A McDonald's az étlapkínálat bővítése mellett több ezer új étterem megnyitását is tervezi világszerte. A vállalat célja, hogy 2027-re világszerte elérje az 50 000 helyet, szemben a szeptember 30-i mintegy 41 000-rel. Ez jelentené a leggyorsabb növekedési időszakot a vállalat történetében.
Manu Steijaert, a McDonald's globális ügyfélkapcsolati vezetője a befektetői rendezvényen hangsúlyozta, hogy a vállalat már most is hatalmas mérete és léptéke ellenére még mindig van hely a növekedésre. Kiemelte annak fontosságát, hogy fizikailag közelebb legyenek a vásárlókhoz a kényelem és a jobb szállítási idő érdekében.
Az ambiciózus terv azt is tartalmazza, hogy 2027-ig 150 millióról 250 millió aktív felhasználóra növeli hűségprogramját 90 napos időszakonként. Joe Erlinger, a McDonald's USA elnöke a szerdai befektetői rendezvényen megjegyezte, hogy az ilyen hűségprogramokból származó adatok jelentős versenyelőnyt jelentenek majd az éttermi helyszínek mellett.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A McDonald's emellett azt tervezi, hogy fokozza marketingtevékenységét. Jill McDonald, aki a teljes egészében saját tulajdonú nemzetközi piacokat felügyeli, a szerdai rendezvényen elmondta, hogy a marketing maximalizálása jelentős növekedési lehetőséget jelent a vállalat számára.
Ez az átfogó stratégia egy olyan időszakban jön létre, amikor az inflációs aggodalmak miatt sok ügyfél keresi a módját annak, hogy kevesebbet költsön. Kempczinski azonban biztosította, hogy a készülő hamburgerük annak ellenére, hogy nagyobb méretű, kiváló értéket kínál majd ahhoz képest, amit máshol találnak a vásárlók.
Végeredményben a McDonald's növekedési stratégiája egy sokoldalú megközelítés, amely magában foglalja a menüajánlatok bővítését, a globális helyszínek számának növelését, a hűségprogram bővítését és a marketingtevékenységek fokozását. A vállalat úgy véli, hogy ezek az intézkedések segítenek a változó vásárlói igényeknek való megfelelésben és a növekedési pálya folytatásában.