Pénzcentrum • 2023. október 22. 14:40
Megdöbbentő dolog történt az Örs vezér téri IKEA ügyfélszolgálatán. Krisztián egy evőeszköztartót vitt vissza az üzletbe, de az ügyfélszolgálaton sokat kellett várni, így várakozás közben felvett egy telefonhívást. Amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést - írja az rtl.hu. Az ügyintézőt bosszanthatta, hogy telefonnal a kezében lépett a pulthoz, ugyanis a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett a „telefonáló fasz” megnevezés szerepelt.
Hogy mit írtak a bizonylatra, a vásárló csak otthon vette észre. Krisztián ezután egy online reklamációt küldött az IKEA-nak, jelezve, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét. Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel Krisztiánnak az áruház éttermében.
Persze, bosszankodtam, de azért napokig nem fogom cipelni
– mondta el a vásárló az RTL-nek.