Pénzcentrum • 2023. március 20. 10:25
Új felületen, még több termék várja az ALDI Online bevásárlást igénybe vevő vásárlókat, akik immár bankkártyás fizetésű utánvéttel is kiegyenlíthetik rendelésüket. A ROKSH megújult online felületén a felhasználóbarát, egyszerűen kezelhető menürendszerrel, és a kiemelt termékek listázásának lehetőségével a vásárlók amellett, hogy könnyen és gyorsan összeállíthatják bevásárlókosarukat, időt és pénzt spórolhatnak meg - közölte a boltlánc.
A vásárlók körében rendkívül népszerűvé vált az online élelmiszer-vásárlás, ezért az ALDI és a ROKSH számos innovációt hajtott végre. A fejlesztéseknek köszönhetően a személyes bevásárló mostantól a telefonos kapcsolattartás mellett az új, innovatív online egyeztető felületen is kommunikálhat a megrendelővel, ahol a felhasználó a helyettesítő termékek kiválasztása mellett további termékeket is a bevásárlókosarához tud adni, egészen addig, amíg a személyes bevásárló nem végez a csomag összeállításával.
A cég az online felület megújítása és a kommunikációs lehetőségek bővítése mellett egy új fizetési opciót is bevezetett: a fogyasztók kérésének eleget téve, a termékek utánvéttel is megvásárolhatóak, azaz a személyes bevásárlónál, helyszíni bankkártyás fizetéssel szintén kiegyenlíthető a számla. Az online fizetési mód igényléséhez a vásárlást megelőzően csupán egy, a ROKSH online felületén történő bankkártya-hitelesítésre van szükség.
Non-food termékek is rendelhetők az új felületen
Az online és offline szinergia megteremtése kapcsán már elérhetővé vált az oldalon az üzletlánc non-food választékának jelentős része és az áruházlánc – bolti árakkal egyező – akciós kínálata, valamint megjelent a közkedvelt kuponakciók online formája is. Ezeknek és a speciálisan az ALDI Online bevásárláshoz köthető kedvezményeknek – például a regisztrációval járó kedvezmény, a hírlevélben érkező kedvezmények, vagy az értékhatártól függő ingyenes kiszállítás – köszönhetően a vásárlók számára ezen a felületen még kedvezőbbé válhatnak a kis- és nagybevásárlások - közölték.