Pénzcentrum • 2022. október 21. 09:15
Már nem nagyon lehet a brutális akciókkal megszédíteni a magyar vásárlókat, a cégek jó része forgalomcsökkentést tapasztal a Fekete Péntek körül.
Magyarországon is hosszú évek óta találkozhatunk már a különböző áruházak "Black Friday"-akcióival, mellyel a karácsonyi vásárlás kezdetét szokták hivatalosan jelezni. A kifejezés Amerikából ered, ott már évtizedek óta a Hálaadás utáni péntek (november vége felé) ez a nap.
A Világgazdaság most arról ír, hogy Magyarorsgáon kezd kikopni ennek a napnak a "jelentősége:" az egyik áruösszehasonlító oldal nemrég készített felmérésében a megkérdezett cégek közel fele már visszaesést tapasztalt tavaly a jelzett napon, ami arra utal, hogy a magyarok már kevésbé figyelnek ilyenkor a nagy akciókra. Ennek lehet a folyománya az is, hogy a kisebb cégek 60%-a idén már semmilyen nagyobb akcióval nem készül erre a napra, hanem a szokásos karácsony előtti akcióval igyekszik becsábítani a vevőket.