Pénzcentrum • 2022. május 18. 13:15
A Tesco siófoki hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatásához, így újabb 13 ezer háztartásban érhető el online az áruházlánc több mint 15 ezer friss és tartós terméket tartalmazó kínálata. Ezzel országszerte már közel 2,5 millió otthonban élvezhetik a vásárlók az online rendelés és házhozszállítás előnyeit.
A boltlánc tovább bővítette online üzletágát, melynek eredményeként a Siófokon, valamint 19 környező településen élő vásárlók számára válik elérhetővé a kiszállítás. A vállalat a most csatlakozott területeken a siófoki hipermarketéből szolgálja ki a Tesco Otthonról online rendeléseit.
A fejlesztés több mint 13 ezer háztartást érint, ezzel pedig már az ország több mint 600 településén, közel 2,5 millió otthonba visszük ki az interneten leadott rendeléseket. Vásárlóink több mint 15 ezer termék közül válogatva könnyedén elintézhetik a kisebb vagy éppen nagyobb bevásárlásokat, melyek kiszolgálásához 17 fővel növeltük csapatunk létszámát
– mondta Martin Coulam, a Tesco-Global Zrt. operációs igazgatója. A vásárlók a boltlánc honlapján vagy Androidon és iOS-en is elérhető mobiltelefonos alkalmazáson keresztül tudnak bepakolni a virtuális kosarukba és rendelést leadni. A Tesco munkatársai a kiválasztott termékeket ugyanolyan gondossággal készítik össze az áruházban, mint ahogy azt a vásárló maga tenné. A rendeléseket a cég a kiválasztott egyórás idősávban, akár már aznap házhoz szállítja, de lehetőség van személyes áruházi átvételre is.
A Tesco Doboz Webáruház továbbra is az ország minden pontján elérhető a vásárlók számára, akik több ezer termékből – köztük tartós élelmiszerekből, kozmetikumokból, tisztítószerekből és egyéb háztartási cikkekből, babápolási termékekből vagy állateledelekből – válogatva állíthatják össze rendelésüket, amelyet a Magyar Posta szállít házhoz 3-5 munkanapon belül.