Pénzcentrum • 2021. június 30. 20:02
Az egyik legnagyobb magyar e-kereskedő cég offline is intenzíven terjeszkedik: eddigi legnagyobb alapterületű üzletét nyitja meg idén szeptemberben Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjában, az Etele Plazában. Ez nem csupán a megszokottnál jóval nagyobb raktárkészlet fenntartását teszi lehetővé, az eMAG márkabolt showroomja a korábbi üzleteknél sokkal több izgalmas termékkel csalogatja majd az érdeklődőket.
Bár az eMAG neve sok éven át az internetes rendeléssel forrt össze a hazai vásárlók számára, a piacvezető e-kereskedő cég tavaly Magyarországon is megkezdte az offline terjeszkedést. Az eMAG azért nyit fizikai üzleteket (mostanra már három budapesti, és két vidéki boltja van), mert tapasztalatai szerint a vásárlók sokkal jobban megbíznak azokban az e-kereskedőkben, amelyek személyesen felkereshető üzletekkel rendelkeznek. Az sem véletlen, hogy egy internetes szolgáltatásokban jeleskedő vállalat első flagship szaküzletét Budapest első okosplázájában nyitja meg, amely digitális szolgáltatásaival kiemelkedik a mezőnyből.
A kelenföldi pályaudvarral szemben, az Etele téren található Etele Plazában az eMAG vásárlói extra komfortban részesülhetnek: az épület saját navigációs rendszere megmutatja nekik az üres parkolóhelyeket a parkolóházban, a bevásárlóközponton belül pedig a pláza mobilappja segíti őket könnyen megtalálni a szaküzletet.
Az eMAG szeptemberben nyíló új fővárosi üzlete jóval több lesz egyszerű átvételi pontnál: 400 négyzetméteres alapterületével az Etele Plazában nyíló bolt az eMAG eddigi legnagyobb szaküzlete Magyarországon, amelyben minden eddiginél tágasabb showroom fogadja a betérőket: itt a legérdekesebb új termékeket tudják majd kipróbálni az érdeklődők.
Bár a nap bármely pontjában érintkezésmentes átvételt biztosító easybox csomagautomatáink országszerte már több mint kétszáz helyszínen működnek, továbbra is stratégiai fontosságúak az eMAG számára a hagyományos szaküzletek is. Azért döntöttünk egy zászlóshajónakszámító, a szokásosnál több típusú termék kiállítására is alkalmas új üzlet megnyitása mellett, mert a vásárlóink bizonyos típusú rendeléseihez mindig is igényelni fogják a munkatársaink személyes tanácsait és közreműködését
- kommentálta Forrás Ákos, az eMAG értékesítési igazgatója a flagship üzlet megnyitását.
Az offline bolt is növeli az online értékesítést
A hagyományos boltoknál nagyobb alapterület arra is lehetőséget ad az eMAG-nak, hogy a flagship szaküzletben a szokásosnál több terméket tartson raktáron, így a rendelések nagyobb hányadát tudja azonnal kiszolgálni egy normál méretű üzlethez képest. A korábbi tapasztalatok szerint egyébként egy offline bolt megnyitása nyomán rendszerint az internetes rendelések száma is jelentősen emelkedik az adott környéken.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az Etele Plázában lévő új üzletet naponta kétszer töltik majd fel áruval, így ha például délelőtt még nem elérhető egy termék a boltban, délután már át lehet venni azt. Az ilyen gyors rendeléskiszolgálás Magyarországon egyelőre még ritkaságnak számít.
Ezek mellett az üzletben személyesen jelen lévő munkatársak is sok esetben teszik gördülékenyebbé az ügyintézést a vásárlóknak például azáltal, hogy segítenek kiválasztani a számukra megfelelő terméket, vagy elmagyarázzák nekik, milyen iratokra van szükségük, ha mondjuk hitelre szeretnének megvenni például egy mosógépet.
A Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál fekvő Etele Plaza elhelyezkedésének köszönhetően napi több tízezer vásárlót vonz majd a fővárosból, az agglomerációból és a multimodális közlekedési csomópontból könnyen elérhető vidéki városokból. A belvárosból akár 10 perc alatt elérhető, 55 000 négyzetméter bérbeadható területű bevásárlóközpont elegáns előcsarnoka, a divatmárkák folyosói, az attraktív belső rendezvénytér, valamint a hatalmas éttermi szinthez közvetlenül kapcsolódó terasz teremt majd egyedülálló világot a látogatók számára.